En ujevn del av veggen med synlige murstein bak et klesskap, med avskallet puss rundt mursteinen. er ikke morsomt. I over en uke har jeg fundert på hva jeg skulle gjøre med gapet på 5 cm mellom skap og bakvegg. Jeg så for meg hvordan avstanden skulle vokse ytterligere når overskapene skulle komme på. Og da tok det enda flere dager å komme på hvordan vi skulle klemme inn skapet uten å miste Ikeabena som sitter helt løst. (vi limte på dem, men vær obs på at det fortsatt går an å snurre på beina slik at man kan justere i vater) I dag flyttet jeg skapet litt forsiktig og så at bakveggen jo er helt rett, det var en del av murpipa som stikker fram på kanten. Det nye var egentlig ikke at jeg visste det men at jeg bestemte meg for å ta bort pussen. Det hjalp litt. Nå funderer jeg på om jeg må sparkle der? Alle disse store spørsmålene er så jækla slitsomme så fort man skal gjøre det minste lille, sukk!

Kommer det synes, så er vel svaret JA..

PS! Brukes skorsteinen så pass på så ikke plasseringen hindrer en fremtidig brannsikkerhetskontroll

• Liker
sofftis
  • Laddar…
Akkurat, det synes ikke men jeg tenkte også på brannbeskyttelse. Det er en liten kant som går ut på veggen så det har nok ingen betydning.. Men jeg funderer på skjøten mot skorsteinen. På den andre siden sa brannbeskyttelsen at det var tilstrekkelig avstand til røykrør.

Nå er det klart, det tok flere uker puh. Jeg måtte ta av litt puss Kjøkken med innebygde hyller fylt med kjøkkenutstyr ved siden av et kjøleskap med mange magneter og tegninger. fra skorsteinsiden også. Elsker boksene som svelger masse.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.