Det har jeg gjort. Jeg tok rett og slett en murskje som jeg klaffset på løs puss og en bred sparkelspade for å spre det ut med. Gikk fort og raskt. Malte alt sammen med Pizzeriafarge og en rulle for formålet. Ble bedre enn forventet.
Takk for svar!Intet skrev:
Er det noe du syns ble dårlig med det hele?
Irriterer man seg over den ujevne overflaten?
Holder det bra?
Ville være veldig takknemlig om du kunne ta et bilde av overflatestrukturen.
Klikk her for å svare