Vi er helt solgt på dobbeltfalset bandtekking, både estetisk og praktisk. Riktig gjort burde vi ha et vedlikeholdsfritt hus i mange år, eller er det noe å passe på?
Vårt hus er inspirert av låvehus, ca. 7,5 x 17 m, mønehøyde 7,5 m. Ingen vinkler eller kroker. Vi tenker både tak og fasade i samme metall.
Vi bygger på vestkysten, men på landet med havet ca. en km fra oss. På grunn av salt miljø tenker vi oss aluminium, lakkert svart matt eller mørk grå. Blikkenslager får gjøre jobben. Ikke klikk som Plannja trend da vi synes det blir for «dødt».
Noen tanker?
Legger ved noen eksempelbilder.
Smaken er som baken, derfor kan negativ mening og smak utelates.
Takk på forhånd!
Jeg hadde lett gjort det hvis jeg ikke bodde i et 1 1/5 plans hus fra 30-tallet...
Men sørg for å finne en dyktig blikkenslager...
Det der er lett å få til å se ut som en togkrasj...
Høgskolen Dalarna bygde jo sitt labb med bandtäckning sponset fra SSAB, deres Prelaq Energy(?) tror jeg bestemt. Kanskje er et bra valg om dere overveier dette
Dessverre etterlot utførelsen mye å ønske;
Jeg digger dine eksempler og kunne lett tenke meg denne typen fasade på et nybygg
Går an å se litt flere bilder hvis dere følger oss på IG _villalyckan. Når det gjelder konstruksjonsoppbygging kommer det trolig en reportasje senere i år på nettet og i magasiner.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.