Hei....
Som mange før så lurer jeg på om min vegg er bærende. Legger ved 3 bilder.
Ett bilde viser nærbilde av hvordan materialet ser ut i veggen, og de andre viser veggen i helhet fra forskjellige rom.
Ifølge tegninger som foreningens formann har, skal ikke veggen være bærende, men jeg sjekker heller en ekstra gang enn en for lite.

Takknemlig for svar....

//
Our Crib

• Nærbilde av vegg med synlig trepanel og murverk, vise lag og materiale i veggen.
  • Nærbilde av en delvis revet vegg, viser eldre lag med mur og gips. Vindu med persienner til venstre, radiator under.
  • Tomt rom med hvit vegg, radiator under vinduet og stikkontakt, undersøkes for bærende funksjon.
Milkshaken
De bildene sier ikke mye om bærende ikke...
Men hvordan er det i kjelleren og på loftet??? Finnes det?? Sjekk om veggen går på samme sted der nede og oppe... og sjekk også om det ligger en takstol over denne veggen...
Hvis det er tilfelle at det ligger over og/eller under.. så er den bærende...
Det du viser med dine bilder er at veggen er pusset på den gamle måten,,, dvs. overflaten er pusset...

Ok takk for svar og forklaring.
Dette er en leilighet i 3. etasje (4. med kjeller). Over er loftet som jeg har tilgang til og kan sjekke hvordan takstolene går. Får tegninger i morgen og skal sjekke på loftet det første jeg gjør i morgen.... :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.