Hei Jeg trenger hjelp med å sjekke hvilke som er bærende vegger kan noen hjelpe meg .jeg legger ved bilde. Takk for svar.
Med vennlig hilsen Muki

• Plantegning av husets entréplan med rom som garasje, kjøkken, soverom, stue, og bad. Veggtykkelser og mål er angitt.
Du trenger å komplettere med flere bilder... tak/etasje/takstoler etc

/ATW

A ArneTW skrev:
Du behöver komplettera med mer bilder... tak/våning/takstolar etc

/ATW
Hei ArneTW
Huset er en etasje. noen plantegning på taket har jeg ikke er det ok om jeg tar bilder med mobilen.
Med vennlig hilsen Muki
A ArneTW skrev:

/ATW
Hei
A ArneTW skrev:

/ATW

M Muki-73 skrev:
Hei ArneTW
Huset er en etasje. Jeg har ingen plantegning av taket, er det ok om jeg tar bilder med mobilen.
Med vennlig hilsen Muki

Hei
Hei igjen

Jeg sender et bilde

• Loft med trebjelker og takstøtter, halvferdig konstruksjon med synlig tremateriale.
[QUOTE="Muki-73, post: 4590056, member:
Den veien som jeg har merket vil jeg fjerne ene siden er kjøkken fryser og kjøkkenskap og andre siden skap til klær

• Veggen mellom kjøkken og garderobe markert med rød pil. Svart søppelsekk står foran veggen. Åpen dør vises mot høyre.
  • Veggen mellom kjøkken med kjøleskap og skap, og en stue med klær skap, vist med en rød pil som indikerer hvilken side som skal fjernes.
Veggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har fagverkstakstoler som hviler på ytterveggene. Litt lurt er det at enkelte innervegger likevel er bærende. Dette gjelder veggen mellom allrom og uterom samt veggene som avgrenser vaskerom og bad fra fyrrom, oppbevaringsrom og trolig også det lille badet.

• Liker
BirgitS
  • Laddar…
J justusandersson skrev:
Veggen du vil ta bort er ikke bærende. Huset har fagverkstakstoler som hviler på ytterveggene. Litt lurvete er at visse innervegger likevel er bærende. Det gjelder veggen mellom allrom og uterom samt veggene som avgrenser vaskerom og bad fra fyrrom, bod og trolig også det lille badet.
J justusandersson skrev:
Veggen du vil ta bort er ikke bærende. Huset har fagverkstakstoler som hviler på ytterveggene. Litt lurvete er at visse innervegger likevel er bærende. Det gjelder veggen mellom allrom og uterom samt veggene som avgrenser vaskerom og bad fra fyrrom, bod og trolig også det lille badet.
J justusandersson skrev:
Hei
justusandersson
Takk for svar

J justusandersson skrev:
Vegen du vil ta bort er ikke bærende. Huset har fagverkstakstoler som hviler på ytterveggene. Litt lurvete er at noen innervegger likevel er bærende. Det gjelder veggen mellom allrom og uterom samt veggene som avgrenser vaskerom og bad fra pannrom, bod og trolig også det lille badet.
J justusandersson skrev:
Vegen du vil ta bort er ikke bærende. Huset har fagverkstakstoler som hviler på ytterveggene. Litt lurvete er at noen innervegger likevel er bærende. Det gjelder veggen mellom allrom og uterom samt veggene som avgrenser vaskerom og bad fra pannrom, bod og trolig også det lille badet.
Hei igjen
Jeg har begynt å rive veggen, og slik ser den ut.
Kan den være bærende eller ikke.

• Veggen blir revet ned, avslørende trepanel og innramming.
Så ser ikke en bærende vegg ut.

• Liker
Muki-73
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.