Hei
Jeg har til hensikt å flytte inngangen til kattvinden slik at den flukter med kattvinden og ikke bygger inn en kvadratmeter i rommet, se bilde.
Hvitt dør i et lite rom med skråtak, omgitt av grå vegger. Isolasjon, pappesker og rør vises ved siden av døren.
Finnes det noen som helst risikoer med å rive denne lille boksen (trolig plankvegg), kan det være en del av den bærende konstruksjonen?
Holder det i så fall at jeg stiver opp taket i nåværende kattvindveggs forlengelse?

Sikker kan man jo aldri være gjennom å se et bilde, men jeg tror nok at utbyggingen kun er gjort som kleskammer og at du uten risiko kan rive den.

Hvordan ser takstolskonstruksjonen ut ved kneveggen?
Går det å få et bilde innenfra kattvinden?

Veldig vanskelig å tro at den skulle være bærende, da burde det se likt ut i alle 4 hjørner. Har også jeg en lignende utbygging på loftet, på min holder det å banke på den for å høre at det ikke kan være noe bærende materiale. Om du åpner døren, hvor tykk er veggen?

Hennke85 skrev:
Sikker kan man jo aldri være bare ved å se et bilde, men jeg tror nok at utbyggingen kun er laget som garderobe, og at du uten risiko kan rive den.

Hvordan ser takstolskonstruksjonen ut ved skråveggveggen?
Går det an å få et bilde fra innsiden av skråveggen?
Vet ikke hvordan det ser ut på loftet, men inne i skråveggen:
Råspont i veggen på kattvinden, med sprekker og ujevnt lys.
Bare rupanel.

Andreas Blomkvist skrev:
Veldig vanskelig å tro at den skulle være bærende, da burde det se likt ut i alle 4 hjørner. Har også en lignende utbygging på loftet, på min holder det å banke på den for å høre at det ikke kan være noe bærende materiale. Om du åpner døren, hvor tykk er veggen?
2 hjørner på samme langside har samme utforming. Virker å være samme utforming som alle vegger, 2tom5plank med tretex på begge sider.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.