S Struler #1 Renovator · 51 innlegg 14 sep 2019 kl 09:05 Struler Renovator 51 innlegg 14 sep 2019 kl 09:05 #1 Holder på med å renovere kjelleren etter fuktskader og har nå kommet til å bytte ut en bærende vegg i tre med en vegg i Leca. Spørsmålet er hvordan jeg får en stum avslutning mot taket til overetasjen, hvordan gjør jeg avslutningen mot bjelkelaget?
Holder på med å renovere kjelleren etter fuktskader og har nå kommet til å bytte ut en bærende vegg i tre med en vegg i Leca. Spørsmålet er hvordan jeg får en stum avslutning mot taket til overetasjen, hvordan gjør jeg avslutningen mot bjelkelaget?
-RB- #2 Renovator · Skåne · 2 905 innlegg 14 sep 2019 kl 09:20 -RB- Renovator Skåne 2.905 innlegg 14 sep 2019 kl 09:20 #2 Først et syllbånd eller en bit takpapp. Deretter et hammarbånd i tre hvis det er plass. Støtt opp med tre eller masonittbiter til du får passende høyde. Løft litt med en brekkjern når du legger under.
Først et syllbånd eller en bit takpapp. Deretter et hammarbånd i tre hvis det er plass. Støtt opp med tre eller masonittbiter til du får passende høyde. Løft litt med en brekkjern når du legger under.
A ArneTW #3 Medlem · dalarna · 3 495 innlegg 14 sep 2019 kl 09:20 ArneTW Medlem dalarna 3.495 innlegg 14 sep 2019 kl 09:20 #3 Jeg hadde snekret en form oppå leca vegg-til-vegg. Løft bjelkelaget litt med en stempel og deretter støpt med litt finbetong.... /ATW ps ville sikkert fungert med lim og kiler også... ds
Jeg hadde snekret en form oppå leca vegg-til-vegg. Løft bjelkelaget litt med en stempel og deretter støpt med litt finbetong.... /ATW ps ville sikkert fungert med lim og kiler også... ds