P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 innlegg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2.911 innlegg
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
Stolpen ser jo ikke ut til å bære noe til tross for at det ligger to takstoler på strekningen over vinduene. ?
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 innlegg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2.911 innlegg
Ok så du tror jeg også trenger å forsterke på sidene. Skal se om det går å komme til fra innsiden da fasaden er nyrenovert og tilleggsisolert. Bildet er tatt før isolering og panelet ble spikret opp.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 innlegg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2.911 innlegg
Klikk her for å svare


