Hvis noen har gått glipp av det, ligger episoden om halmhuset fra Grand Designs ute et par dager til, absolutt verdt å se! Selv kommer jeg sikkert til å drømme om det lenge, ikke selve utseendet på huset for det synes jeg ikke var så tiltalende, men hvilke fantastiske vegger og lys! Rundingen på veggene er utrolig vakker, det og et par vinduer i eik ville være drømmen... Et halmhus slår jo helt klart både tre- og steinhus, vil ha!
http://www.kanal9play.se/program/play/granddesigns-s10e12
Hvilken avdeling dette egentlig skal ligge under vet jeg ikke, det finnes ingen forum for halmhus.
