Jeg kjøpte for et par dager siden asfaltslagere fra biltema. Jeg la ut en remse som kanskje er 4cm høy og 5cm bred. Jeg har gått og kjent på det med fingeren nå et par dager senere, men de er fortsatt mykt. Derfor tør jeg ikke kjøre over det med bilen. Hva skal man gjøre for at de skal tørke?? Skal man spraye det med noe middel eller hva?