Søker med lys og lykte etter et seriøst og kompetent firma som driver med asbestsanering i Stockholm. Tips mottas med stor takknemlighet!

Tumba Riv og sanering AS har jeg meget god erfaring med, har engasjert dem til alt fra sanering av enkelte bøyer til å sanere hele eiendommer før rørfornyelser.

Vi brukte Hällgren Nord Sanering.. Det var en gammel venn som anbefalte dem, deres tilbud var det billigste men de utførte likevel en god jobb. Anbefaler

Topp. Det er nettopp svartlim det gjelder. Hva innebærer "flexe svartlim"?

K KjellTimell skrev:
De her brukte jeg for å flexe svartlim.
Seriøse med byggingen av sluser og rengjøring etc. og rimelige priser.

Joakim & Mika Entreprenad AB - Bokslut & Nyckeltal (allabolag.se)

K
Flexa er et slang for å bruke en slipskål montert på en vinkelsliperliknende maskin med støvavsug, for å slipe av overflatelaget. Uttrykket er knyttet til fabrikatet Flex, som bl.a produserer maskiner for formålet.

P
Hei,
Gammel tråd men jeg vil virkelig advare mot ocab om noen søker asbestsanerer! Useriøst firma som ignorerer alle regler og utsetter kunder for store risikoer.

V
P maggan77 skrev:
Hei,
Gammel tråd men jeg vil virkelig advare mot ocab om noen søker asbestsanerer! Useriøst firma som bryr seg ikke om noen regler og utsetter kunder for stor risiko.
Enig, elendig firma.
Satte meg og en kommunal virksomhet i skiten såpass at det ble skrevet om det offentlig.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.