(Arid skal det stå i overskriften)
Er det samme lureri i ny innpakning?
 
  • Annonse for alternativ drenering fra KG Bertmarks AB, med bilde av et hus og informasjon om deres Active Dry Power-system for fuktproblemer.
  • Bilde av en reklame for "Active Dry Power-metoden" som lover å redusere fukt og lukt i kjellere. Viser en fuktig kjellervegg med tekst om metoden.
Sist redigert:
Virker helt klart å være de samme skøyerne som er i gang. Det litt merkelige er at selskapet i utklippet ser ut til å være et forlag...
 
"om det ikke fungerer betaler du ikke en krone"
Jeg lurer på hvordan den avtalen ser ut i detalj...
 
De kanskje har erstattet den vanlige øreavrundingen med å rett og slett stryke disse (avrunde nedover), så man slipper å betale øre?
 
  • Liker
L-E
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.