R Rolle85 skrev:
Hater å sparkle med remse
:crysmile: Du er ikke alene om det...

Edit panel kanskje skulle være noe? Eller innervegger i plyfa

Føles også dumt at man skal måtte bekoste to lag, først kryssfiner og så gips, det burde bare være ett lag som løser alt, vi lever jo ikke i steinalderen..

Tobzter
Blir samme her hater skarvspackling. Så blir det liggende panel i gjestehuset på langveggene. Kortveggene er det bare 1 skjøt så den får gips men men det får man ta.. :) er osb bak alt

Hvorfor ikke da ta inn en maler til å slipe og sparkle om det er det man vil slippe?

N NoOne2k skrev:
Hvorfor ikke da ta inn en maler til å slipe og sparkle om det er det man vil slippe?
Asch det her forumet heter "byggahus"...

R Rolle85 skrev:
Asch det här forumet heter ”byggahus”..
Visst gjør det det. Men noen ganger må man innse sine begrensninger. Jeg (og min samboer) har gjort i prinsippet alt selv når vi nå har bygget til huset vårt, men vi valgte å kjøpe ferdige takstoler i stedet for å bygge dem selv (185kg/st).

Ok finnes ikke noe annet enn gips, thx

ralvejd
I mitt hus er det 12mm sponplater, ingen gips. Skjøter med sparkel og glassfiber dog.

Jeg vet ikke om det er gjørbart, men kan man ikke spraye på gipsputs rett på veggen? Gipsputs kan man jo legge på i prinsippet hvor tykt som helst så 12mm tilsvarende en plate er jo ingen problem. Nå vil jo selve arbeidsinnsatsen langt overgå å sparkle skjøter, men hvis det nå er skjøtsparklingen som absolutt skal bort så kanskje... ;)

Walls2paint løser dine problemer.

Tobzter
Den platen så fin ut :) .men føles som skjøten vil synes eller dekker fargen den mon tro?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.