Holder på å bygge terrasse hjemme og tenkte å ha en gjeng spotlights som lyser ut over gulvet. Vet dog ikke helt hvordan man skal løse dette på den peneste måten.
Min tanke er å sette som en liten boks, man slår sammen 2 terrassebord 22x95 i en opp-ned L mot veien. Så bore hull i denne og sette spotlightene i denne. Legger ved bilder for hvordan det ser ut nå samt min idé.