Holder på å bygge terrasse hjemme og tenkte å ha en gjeng spotlights som lyser ut over gulvet. Vet dog ikke helt hvordan man skal løse dette på den peneste måten.

Min tanke er å sette som en liten boks, man slår sammen 2 terrassebord 22x95 i en opp-ned L mot veien. Så bore hull i denne og sette spotlightene i denne. Legger ved bilder for hvordan det ser ut nå samt min idé.

Kan man løse dette på noen smidigere/penere måte?

Bygge av terrasse med treplanker og rammeverk. Røde piler peker på potensielle steder for spotlights. En mørk trevegg i bakgrunnen. Diagram som viser en opp-ned L-formet boks festet til en vegg ved en terrasse, med stråler som symboliserer belysning fra boksen over terrassens gulv.
 
Det finnes nedsenkede lamper som lyser litt til siden. Altså ikke bare oppover. Finner ingen link nå.
 
Noen nedsenkede lamper kan jeg dessverre ikke sette nå. Da skulle jeg tenkt på dette før siden kanten nærmest veggen ikke ligger jevnt.

Så en eller annen variant får man gjøre der for å skjule den stygge kanten som er der.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.