DennisCA DennisCA skrev:
Det finnes så mange produkter for dette at man blir råddig i hodet.
Akkurat, jeg ga opp og det var derfor jeg til slutt gikk inn i malingsbutikken og tok første beste :).

Gjør det noe med utseendet da? Jeg vil ha en slags halvmatt finish på det hele. Googling har ikke gitt meg noe konkret å gå etter, oftest kombineres produktene så man vet ikke hvordan bare vattenglas fungerer.

"e) Beskytte samt bevare den grå naturlige puss eller betong fargen."

Høres ut som om det kan fungere som fargebeskyttelse altså, tror jeg skal sende e-post til otsson...

hsd
Vannlass brukes ofte til støvbinding og der jeg har sett dette så har fargen blitt litt mørkere

S
Er jo for sent men man kan blande i pigment i betongen når man støper. Leste om fargen du lenket om og det høres ut som om det blir en fargefilm oppå? Hvordan blir det når det slites?

Vann og glass gjør at det ytan bindes og herdes. Blir en mørkere tone.

Ja, jeg har sjekket med dem. De hadde ingen farger man kunne legge oppå. Så fikk jeg vite at butikken jeg linket til bare ligger noen kilometer fra meg så jeg kan dra dit i person.

Jeg blandet ikke noe pigment i betongen da jeg ikke visste hvilken farge man skulle satse på, helst ville jeg ha sånn "acid stain" med de kule mønstrene man får av det, men det finnes jo dessverre ikke her. Hvis det slites kan man jo male om eller prøve noe annet.

Vannglass gir ikke mye til støvbinding de fleste vi har laget pleier vi å lakkere med en matt Vannbasert pu lakk eller akryl begge blir silkematte og beskytter overflaten

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.