Høres ut som de har bygget en skillevegg med 45mm regel. Så når kjøkkenet skulle opp satt de ytterligere 45mm regel med sponplate utenpå for å få en installasjonsvegg der rør og el kan gå på baksiden og kunne skru skapene i sponplaten. Dog grov gjetning fra min side.

Bart Bart skrev:
Høres ut som de har bygd en skillevegg med 45mm regel. Så når kjøkkenet skulle opp satte de ytterligere 45mm regel med sponplate utenpå for å få en installasjonsvegg der rør og strøm kan gå på baksiden og kunne skru skapene i sponplaten. Dog grov gjetning fra min side.
Det forklarer fortsatt ikke hvordan det kan være 20mm luft mellom gipsplatene og hvilken plugg som passer.

Jeg hadde nok trykket i noe klæsj, typ sparkel og skrudd i.
Eller frest opp hullet i indre gipsplaten med en bor som man sveiver rundt litt med så pass at mollyn får plass til å ekspandere.

Aha, jeg leste eller tenkte kanskje feil? Jeg tolket det som 50mm+50mm. Men hvis det er 50mm totalt står jeg uten svar.

Bart Bart skrev:
Høres ut som de har bygget en mellomvegg med 45mm regel. Så når kjøkkenet skulle opp satte de ytterligere 45mm regel med sponplate utenpå for å få en installasjonsvegg der rør og strøm kan gå på baksiden og kunne skru skapene i sponplaten. Dog grov gjetning fra min side.
Veggen det gjelder er dog ikke ved kjøkkenet 😅

B Bjober skrev:
Det forklarer fortsatt ikke hvordan det kan være 20mm luft mellom gipsplatene og hvilken plugg som passer.

Jeg hadde nok trykket i noe kliss, typ sparkel og skrudd i.
Eller frest opp hullet i indre gipsplatene med en borr som man veiver rundt litt med så pass at mollyen får plass til å ekspandere.
Det kanskje kunne vært et alternativ, selv om det føles utrolig omstendelig. Trenger uansett å få hit vaktmester så de kan ordne med en dør som ikke kan lukkes, så virker som at det kanskje er best å spørre dem hva som skal gjøres egentlig.

R Rovvan skrev:
Väggen det rör sig om är dock inte ved kjøkkenet 😅
To feil av meg da. Jeg syntes jeg leste at kjøkkenet var på den andre siden.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.