Skal bygge et 3D-vindu som "slicker seg rundt et hjørne lignende det på bilde, men ikke så dypt da jeg ikke vil at treverket skal misfarges under. Ca 10-20 dypt har jeg tenkt.
Dere som har lignende, hvordan har dere bygget eller hvor har dere bestilt vinduet deres?