1.403 lest ·
5 svar
1k lest
5 svar
2"4" som har ligget ute under plast, litt fuktig, går det å bruke?
For at ikke virket skulle slå seg alt for mye, lot jeg det ligge ute med plast over seg. Men det har lekket inn vann litt her og der, så det er jo ikke knusktørt.
Spørsmålet er om det er noen fare å bruke, eller skal jeg legge det inn i garasjen og la det tørke, eller skal alt kasseres?
Tok inn en tidligere, sagde, skrudde opp og merket at den så sotete ut. Vet ikke om det er skitt eller begynnelsen på mugg..
Spørsmålet er om det er noen fare å bruke, eller skal jeg legge det inn i garasjen og la det tørke, eller skal alt kasseres?
Tok inn en tidligere, sagde, skrudde opp og merket at den så sotete ut. Vet ikke om det er skitt eller begynnelsen på mugg..
Medlem
· Stockholm
· 1 397 innlegg
Troligvis vil den vri seg noe fryktelig, altså bli veldig skjev når den tørker. Ellers er det ikke noe problem så lenge du ikke bygger den inn før den har fått tørke.
Hobbyelektriker
· E
· 15 442 innlegg
Skal det brukes innendørs må det være tørt. Ta det inn i garasjen blir bra, men stable det opp rett og pent med strølekter og noen tyngder på, ellers kommer det som sagt til å slå seg.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 257 innlegg
Legg dem flatt med masonittstrimler som strø så tørker de kontrollert. Det er strøet som er trikset for å holde dem flate. Ellers var det riktig tenkt å legge dem til tørk ute. Strø her også.Yrrol skrev:
Klikk her for å svare