Jeg liker virkelig stuedelen med kneveggloft, men innser nå at det er 12.6m kneveggloft!
For meg høres det nesten ubegripelig ut, hva er det for dimensjoner på greiene?
Har ikke sagt at de har sax takstoler
Jeg skrev at vil man bygge langt uten at det løper av gårde i kostnad, er det et alternativ.
Ville selv ikke ha mønebjelke i taket og få ned prisen litt da jeg bygde nytt og var alene i byggingen, så for meg fikk det bli løsningen.
Har ikke sagt at de har saks takstoler
Jeg skrev at vil man bygge langt uten at det løper av gårde i kostnad er det et alternativ.
Ville selv ikke ha mønebjelke i taket og få ned prisen litt da jeg bygde nytt og var alene i bygget, så for meg ble det løsningen.
Da forstår jeg.
Her liker jeg effekten det gir, så om det er verdt pengene for denne løsningen er en annen femmer 😅
Laminatbjelken i mønet støtter seg på stolpen mellom vinduene, deretter ligger det overrammer på eller mot laminatbjelken som lander på veggene ned til.