Skal kjøpe gulvsponplate og plater til vår utbygging
Har sjekket på Uponor, Thermotech og Purmo 17mm produkter og det er ganske stor prisforskjell mellom dem.
Finnes det noen grunn til å ikke velge Purmo (som er klart billigst) når det gjelder gulvsponplater og plater? Eller med andre ord, er det noen som har dårlige erfaringer med dem?
Det burde vel ikke være noen problemer med å bruke Uponors rør i de andre leverandørenes plater? Jeg resonerer som så at det er viktigst at nettopp rørene er av høyeste kvalitet, og da er det dumt å gamble med et lavprismerke.