22.660 lest ·
75 svar
23k lest
75 svar
Plugg løsnet fra gipsvegg, hvordan feste opp igjen?
Beste svar
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Din beskrivelse er helt uforståelig.
Var det slik at du hadde en hylle som var 50-60 mm tykk?
"ekspandere pluggen"?huggan skrev:
Var det slik at du hadde en hylle som var 50-60 mm tykk?
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Ignorer bilder!SBH skrev:
Men det som ingen forstår er
For du fikk jo tidligere tips:huggan skrev:
Så fortell nå!JoakimJohansson skrev:
Gjorde du som JoakimJohansson skrev kan du vel i alle fall takke for hjelpen!
Først når jeg målte trengte jeg 40 mm lengre skrue for den var 65mm som fulgte med. Men så klart hadde jeg ikke trukket til pluggen uten hyllen imellom da jeg målte så da satte jeg skruen i hulromspluggen og trakk til pluggen og da trengte jeg bare 20mm til. Da slipte jeg ned skruehodet så jeg ikke trengte å forsenke så stort og forsente 20mm og så skrudde i skruen.
Takk. Nå håper jeg at alle har forstått hvordan du gjorde det.huggan skrev:Først når jeg målte, trengte jeg 40 mm lengre skrue fordi den var 65 mm som fulgte med. Men så klart hadde jeg ikke strammet pluggen uten hyllen imellom når jeg målte, så da satte jeg skruen i hulromspluggen og strammet pluggen og da trengte jeg bare 20 mm til. Da slipte jeg ned skruehodet så jeg ikke trengte å forsenke så stort og forsenket 20 mm og så skrudde jeg i skruen.
En ekte jernvarehandel er en butikk hvor man kjøper ting i eske/påse eller løsvekt, og det de ikke har i butikken kan de bestille hjem. Det finnes noen få igjen i sthlm.huggan skrev: