S
cecar33 skrev:
Du brukte en slik sier du, hvorfor skulle skruen trenge å være lengre enn pluggen eller går skruen gjennom den "lille hyllens" forkant.
nå må du jo tenke litt mer, plugg ekspanderes. materialet som skal dit kanskje er dypere enn skruen

Du skal montere pluggen uten hyllen. Så tar du ut skruen, dit med hyllen og i med skruen igjen.

Jeg vet, men det manglet likevel 20 mm, men det er løst nå.

S
virkelig rart at du fikk dine ekstra 20mm, etter du slipte på skruvhode

SBH skrev:
virkelig merkelig at du fikk dine ekstra 20mm, etter du slipte på skruehodet
Du kan jo lese hvordan jeg gjorde det i stedet for å påstå at jeg lyver???

S
er jo bare nysgjerrig.

alle er jo nysgjerrige på hvordan du gjorde det

SBH skrev:
är jo bare nysgjerrig
Les min løsning da på side 2

Din beskrivelse er helt uforståelig.
huggan skrev:
Hvorfor tror du det? Orginalskruen er 65 mm og trengte 40 mm til. Men når jeg ekspanderte pluggen så trengte jeg bare 20 mm til og da slipte jeg ned hodet på skruen så jeg kunne forsenke den mer.
"ekspandere pluggen"?

Var det slik at du hadde en hylle som var 50-60 mm tykk?

S
jo jeg vet. mange vil ha bilder
men mange her er litt mer bildeavhengige enn jeg.
fordi de vil se din egen finurlige løsning

SBH skrev:
jo jeg vet. mange vil ha bilder men mange her er litt mer bildeavhengige enn jeg. for at de vil se din egne finurlige løsning
Ignorer bilder!
Men det som ingen forstår er
huggan skrev:
...så trengte jeg bare 20 mm til og da slipte jeg ned hodet på skruen så jeg kunne forsenke den mer.
For du fikk jo tidligere tips:
JoakimJohansson skrev:
Vet ikke hvordan hyllen ser ut men kan det ikke gå å forsenke hullet i hyllen så hodet kommer lenger inn? Og på den måten fungere med kortere bolter
Så fortell nå!

Gjorde du som JoakimJohansson skrev kan du vel i alle fall takke for hjelpen!

Først når jeg målte trengte jeg 40 mm lengre skrue for den var 65mm som fulgte med. Men så klart hadde jeg ikke trukket til pluggen uten hyllen imellom da jeg målte så da satte jeg skruen i hulromspluggen og trakk til pluggen og da trengte jeg bare 20mm til. Da slipte jeg ned skruehodet så jeg ikke trengte å forsenke så stort og forsente 20mm og så skrudde i skruen.

• Liker
Nyfniken
  • Laddar…
huggan skrev:
Først når jeg målte, trengte jeg 40 mm lengre skrue fordi den var 65 mm som fulgte med. Men så klart hadde jeg ikke strammet pluggen uten hyllen imellom når jeg målte, så da satte jeg skruen i hulromspluggen og strammet pluggen og da trengte jeg bare 20 mm til. Da slipte jeg ned skruehodet så jeg ikke trengte å forsenke så stort og forsenket 20 mm og så skrudde jeg i skruen.
Takk. Nå håper jeg at alle har forstått hvordan du gjorde det.

huggan skrev:
Hva menes med ekte jernvarehandel? Om det ikke produseres så lange skruer, spiller det ingen rolle hvilken jernvarehandel du har vel?
En ekte jernvarehandel er en butikk hvor man kjøper ting i eske/påse eller løsvekt, og det de ikke har i butikken kan de bestille hjem. Det finnes noen få igjen i sthlm.

• Liker
1
  • Laddar…
Andy78 skrev:
En ekte jernvarehandel er en butikk der man kjøper ting i eske/påse eller løsvekt og det som de ikke har i butikken kan de bestille hjem. Det finnes noen få igjen i oslo.
Jo en sånn har jeg også men ville ikke bestille hjem en eske med 100-200 skruer når jeg trenger 2 stk.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.