Byggahus.se
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Vilket stort intresse tävlingen fick den gångna veckan! Jag är helt överväldigad av alla fina svar och motiveringar. Antalet tävlande blev 434, det är rekord... Tack också för att ni gjorde mig uppmärksam på att jag givit sågen fel produktnamn, det är ju en TS254 och inget annat. Jag har nog skrivit fel, kopierat och klistrat in i bara farten. Det var en svår uppgift att utse en
434 svar · 31,0k läst
·
Fadai
Fadai: Haft fullt upp och bör få iväg det på sön. :cool:
402 svar · 33,7k läst
·
Q
Qunaki: Tur du inte vann då. För är du lat va ska du då mé verktyg té :-)
385 svar · 37,7k läst
·
ådal
ådal: [citat] Det står 2 kommentarer ovanför din, https://www.byggahus.se/forum/threads/avslutad-saga-som-ett-proffs-med-bosch-bla-saenksag.358604/page-23#post-3490097
342 svar · 20,3k läst
·
Hep
Hep: Tackar. Jag har nog en bit kvar tills jag är helt klar i huvudet, då jag satt en bra stund och grubblade över det där att jag skulle behöva någon byggrätt för att fixa golvet.
315 svar · 16,6k läst
·
S
stabur: [citat] Tack! Jag var nyfiken på hans motivering.
315 svar · 22,4k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla tävlingsdeltagare för era svar och motiveringar. Svaret på denna kluriga fråga är Stuttgart! (Utanför vilken tysk stad med drygt 600 000 invånare...) Det visst @klaskarlsson som är den här veckans vinnare. Vi säger grattis och hoppas de planerade projekten kommer att gå lite lättare att genomföra nu.
298 svar · 19,3k läst
·
R
roli: Det skall väl gå att fixa, men inte i den här tråden..... Nu är i alla fall maskinen fixad, blir det sedan lite varmare ute så skall även altanen få sig en uppdatering.
276 svar · 24,2k läst
·
nikasp
nikasp: Grymt bra på långresa! Höga Kusten igår. Mycket nöjd med boxen. [bild]
276 svar · 19,1k läst
·
M
Möhippa: Lyfttvingen Viking Arm lyfter 150kg. Drömmer mig bort från snöelädendet som hänger kvar. Längtar till att kunna sitta ute och elda i en vedeldad terassvärmare på en framskottat altan.
253 svar · 18,8k läst
·
F
fn76: Alltså, innan ni klurar på en motivering kan ni läsa i tråden och inse att tävlingen redan är avgjord...
250 svar · 25,3k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Hej Kenny, nu är jag på plats igen och jag tar tag i detta direkt
245 svar · 18,8k läst
·
SamiHus
SamiHus: Hej! Nu har jag fått sågen:wow:. Den är väldigt stabil jag blev förvånad över hur lätt den var. En annan detalj jag såg direkt var att det satt på ett väldigt tunnt blad. Har inte hunnit prova den än men hoppas göra det i helgen. Tack igen för vinsten, är väldigt tacksam:).
243 svar · 19,8k läst
·
A
arkTecko: Wohoo! :) Tack! :love::cool:
236 svar · 13,4k läst
·
Stefan N
Stefan N: Fick vinsten idag, väntar in lite varmare väder nästa vecka för montaget. [bild]
235 svar · 11,8k läst
·
H
Hedlund8: Grattis!! Tänkte själv just skriva för att delta. Då jag sitter ute på en is med en skruvdragare som just brann upp.
231 svar · 12,9k läst
·
R
roli: [citat] Vinnaren utsågs redan i fredags, så det är lite sent nu.
224 svar · 13,4k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Nu är tävlingen avslutad och vi har utsett medlemmen useless till vinnare av veckans vinst robotdammsugaren. Grattis! Useless håller på med en väldigt stor renovering/ombyggnad som verkar bli väldigt spännande. Jag hoppas vi får se bilder på det färdiga resultatet! Tack alla ni andra för era motiveringar, det är alltid lika roligt att läsa dem!
223 svar · 12,9k läst
·
T
TheGame: Grattis till vinnaren. Folk verkar fortfarande posta motiveringar :) Jag är iaf glad att det inte var nån rimmare som vann. Avskyr när det står motivering sen kommer nån och rimmar och vinner. Så fall ska det stå att det är en rimmtävligt :rolleyes:
213 svar · 24,2k läst
·
Wastrid
Wastrid: [citat] Bøacka en sida. Biffen87 blev den lycklige! :D
209 svar · 12,1k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för alla roliga och fina motiveringar, det var väldigt svårt att välja denna vecka! Men valet föll till slut på medlemmen @1921 som aldrig får dammsuga färdigt, då döttrarna turas om att dra ur sladden hela tiden... Grattis säger vi och hoppas inte döttrarna blir alltför besvikna över den nya sladdlösa dammsugaren!
205 svar · 14,2k läst
·
S
sepeca: Och nu är NAS:et uthämtat, installerat och backup av befintliga filer påbörjad. Det kommer väl ta natten och det mesta av morgondagen innan det är kopierat. Nästa steg blir att sätta upp molntjänst och lite sådant. Tack än en gång till Byggahus och Synology!!!!
200 svar · 10,4k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Ojojoj, många bra motiveringar denna veckan. Vi har övervägt, funderat och övervägt lite till och landade slutligen i en vinnare. Denna veckans vinnare är ingen mindre än... *trumvirvel*... vår medlem Steinmeister!! Stort grattis önskar redaktionen! Motivering: Min mexifasad är felbygd och måste därför rivas till stora delar pga risk för fuktskador, inge kul jobb direkt. Sockeln
199 svar · 16,5k läst
·
Ulrika M.M
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad! Ni var verkligen många som var sugna på detta fina kit från Husqvarna - stort tack för alla tävlingsbidrag och motiveringar! 😊 Kammar hem vinsten idag gör @Farstatjej90 med inlägg #4. Vinsten kommen skickas till dig direkt från Husqvarna. Stort grattis till dig och lycka till med trädgårdsarbetet!🥳🍂☀️🌳
198 svar · 9,4k läst
·
P
pfluke: Idag fick jag leveransen då det inte var någon hemma vid försöket igår. Ska bli spännande det här! Tack igen.
197 svar · 9,1k läst
·
13th Marine
13th Marine: Kanske dags att tävlingstrådarna låses en vecka eller så efter avslut.
197 svar · 13,9k läst
·
D
Dabber: Svar: 1,6 mm Motivering: Vore trevligt med en sån maskin, så man kan trimma med ett flin. Dagens trimmer drivs med lång kabel, som får arbetsbördan bli diskutabel. Att istället ha maskin på batteri, får arbetsbördan att bli fri
192 svar · 12,7k läst
·
Kretikos
Kretikos: Skruvdragaren har kommit! Tack igen! Och som utlovat så har jag börjat dokumentera projektet. https://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/265825-den-langa-vagen-till-min-forsta-tillbyggnad.html
191 svar · 16,4k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.