U
---Avslutad---

Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.

Fönsterputsrobot märkt "Bäst i test" från RobotRent som putsar fönster utan ränder.
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Haha
zwennebanan
  • Laddar…
1. Motivera varför du ska vinna en fönsterputsrobot
Jag är en tjock man med korta armar, många fönster, och bättre saker att göra. :)

2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test?
2023 & 2024
 
  • Gilla
  • Haha
tjejgrej och 2 till
  • Laddar…
1. Vi har flertalet fönster som är lite omständiga att putsa utifrån och då vore det suveränt med en sådan här.
Inom 2-3 år kommer sambon troligen även ha fått igenom sin önskan om att vi ska bygga om vår uteplats till en mer modern version och installera fönsterpartier/skjutväggar som går från golv till tak. Då kanske denna maskin skulle kunna användas för att få dottern att vilja hjälpa till, hon lär ju tycka det är en rolig uppgift att starta den och se den jobba.

2. 2023 och 2024
 
  • Gilla
Stefan H
  • Laddar…
1. Över 20 fönster som behöver putsas par gånger om året och efter uterummet blev klart så blev det övermäktigt tråkigt.. detta hade underlättat för familjen att lägga tid på något roligare.
2. 2023 och 2024
 
1: Vi har på vår nya tillbyggnad ett stort glasparti där den ännu ganska lågt stående vårsolen nu avslöjar att de inte putsats på länge. Särskilt besvärligt är det i två fönster under nocken dit det är svårt att nå. Och när jag någon gång lyckats balansera på en stege blir ändå resultatet ganska dåligt. Tror denna robot gör det både bättre och oftare än jag.
2:-23 och -24.
 
1. Jag skulle verkligen vilja vinna Robotrents fönsterputsrobot för att vår robotdammsugare har börjat bli lite väl kaxig på sistone. Städkvaliteten har fallit för han tror att han är oumbärlig i hushållet, och när vi tar upp detta så är han lite väl nonchalant. Jag tror att han kan behöva lite konkurrens så han kan se att han inte är den enda som kan glänsa! Med en fönsterputsrobot som sällskap skulle han säkert komma ner på jorden (eller golvet) igen och de skulle kunna göra rent hus tillsammans.
2. 2023 & 2024
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1.Min hund är en nostrycksklottrare och fulltidsfönstersmutsare – hon tar båda jobben på största allvar. Medans min runda sambo har för korta armar och tror att han har viktigare saker för sig. Med en Robotrents fönsterputsrobot skulle jag slippa gnäll och oroa mig för smutsiga fönster, istället kan jag få njuta av en ren och klar utsikt dagligen!
2. 2023 & 2024
 
1. Varje vår solkas fönsterna helt igen av vinterns snö och slask - varje vår tryter orken - och varje vår kommer RÅDJUREN och försöker äta upp mina älskade tulpaner. Med Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot i min arsenal skulle jag hinna se dom förgrymmade blomstermumsande marodörerna när jag sitter och dricker mitt morgonkaffe. Utrusande i morgonrock, tofflor och med krattan i högsta hugg skulle jag hinna jaga bort dem innan en enda knopp hinner lida. Vem vet, något år kanske jag får njuta av en 100%-ig tulpanfägring. Den som lever får se.

2. 2023 och 2024
 
1. Det vore lyxig med robot. Min fru är väldigt petig med fönsterputsningen. Varje gång vi gör jibbet själva tar en jäkla tid för att det ska blir godkänt. Varje gång vi anställer någon blir jobbet inte "perfekt". Om det är något jag hatar när man bor i hus är fönsterputsningen. Att vinna roboten skulle förenkla vardagen så mycket.

2. 2023 och 2024
 
I en lägenhet med stora fönsterpartier högt över gatan och en allt mer "smart" lägenhet skulle en till smart hjälpreda sitta fint!
Bäst i test 2023 och 2024.
 
Skulle vara toppen för oss pensionärer som har en jättestor altan omgärdad med ett långt glas-staket och med en brant sluttande tomt utanför. Svårt för oss att tvätta utsidan.
Vi har dessutom en inglasad altan där en robotfönstertvätt säkert skulle underlätta arbetet.
Huset har altandörrar med glas ända ned till golvet, där hundar och katten gärna ligger och kollar, med nosavtryck som följd.
Vi skulle verkligen behöva en robot till alla våra glaspartier! 😀

Bäst i test 2023 och 2024…!
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering..
1. Jag behöver verkligen en fönsterputsningsrobot för att underlätta mitt liv. Varje gång jag tittar på mina smutsiga fönster känner jag en våg av ångest och överväldigande frustration. Att putsa fönster är en tidskrävande och tråkig uppgift som jag helst skulle vilja undvika. Med en fönsterputsningsrobot skulle jag slippa den bördan och istället kunna använda min tid till sådant jag verkligen vill göra.
Dessutom skulle det vara mycket säkrare än att klättra på stegar eller balansera farligt nära kanten av ett fönster för att försöka få dem rena. Risken för olyckor skulle minska avsevärt med en robot som tar hand om det åt mig.
En fönsterputsningsrobot skulle också bidra till att förbättra inomhusmiljön genom att hålla fönstren rena från damm och smuts som kan ackumuleras över tid. Det skulle göra mitt hem mer inbjudande och fräscht, vilket är viktigt för mitt välbefinnande.
Sammanfattningsvis är en fönsterputsningsrobot en investering i mitt välbefinnande och min tid. Den skulle göra mitt liv enklare, säkrare och mer behagligt genom att ta hand om en irriterande uppgift som jag helst skulle vilja slippa.

2. 2023 och 2024
 
  • Gilla
Plätt Fia
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Fönsterputs är ju kanske inte det roligaste och när man precis tror att man lyckats då skiner solen och avslöjar missarna😄

2. 2023 och 2024
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Sjukt tveksam produkt. De skriver att den är bäst i test men vilket test avser det? Deras egna med bara denna produkten?

Även värdet på produkten är helt uppåt väggarna då den kan köpas för avsevärt mindre om man kollar runt lite.
 
  • Arg
  • Gilla
peter chroscielewski och 1 till
  • Laddar…
1. I samband med vår omfattande renovering/tillbyggnation tyckte vi att det var en bra och häftig idé att sätta in ett stort och härligt fönster som är 3,5m högt. Förhoppningsvis kommer en robot kunna hjälpa oss att putsa det.

2. 2023 och 2024
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.