3 836 lukukertaa ·
32 vastausta
4k lukukertaa
32 vastausta
Ylittää ajan praimeri
Sivu 1 / 3
Hei!
Olen aikomassa tasoittaa lattiaa.
Eilen noin klo 18 laitoin primerin ja kun se kuivui niin, että pystyin kulkemaan lattialla, laitoin verkon..
Tänä aamuna asensin lattialämmityksen.
Ja sen jälkeen piti tasoittaa lattia, mutta eri syistä tuli esteitä ja se ei onnistunut..
Saan apua huomenna. Ja aiomme aloittaa noin klo 9.
Silloin on kuitenkin kulunut 39 tuntia siitä, kun laitoin primerin.
Pakkauksen (byggmax) mukaan
tasoittaminen tulisi tapahtua 1 vuorokauden sisällä.
Kuinka tarkkaa se on?
Miltä lattian tulisi tuntua, kun siihen koskee?
Kuiva vai hieman tahmea?
Voinko laittaa pienen kerroksen lisää?
Onko haittaa, jos se tulee lämmityskaapelin päälle jne?
Kiitollinen avusta, koska olen epätietoinen😅
Olen aikomassa tasoittaa lattiaa.
Eilen noin klo 18 laitoin primerin ja kun se kuivui niin, että pystyin kulkemaan lattialla, laitoin verkon..
Tänä aamuna asensin lattialämmityksen.
Ja sen jälkeen piti tasoittaa lattia, mutta eri syistä tuli esteitä ja se ei onnistunut..
Saan apua huomenna. Ja aiomme aloittaa noin klo 9.
Silloin on kuitenkin kulunut 39 tuntia siitä, kun laitoin primerin.
Pakkauksen (byggmax) mukaan
tasoittaminen tulisi tapahtua 1 vuorokauden sisällä.
Kuinka tarkkaa se on?
Miltä lattian tulisi tuntua, kun siihen koskee?
Kuiva vai hieman tahmea?
Voinko laittaa pienen kerroksen lisää?
Onko haittaa, jos se tulee lämmityskaapelin päälle jne?
Kiitollinen avusta, koska olen epätietoinen😅
Ilman tietoa sanoisin, että tilanne on vakava. Minun sähköasentajani ei koskaan ilmestyisi niin lyhyellä varoitusajalla henkilökohtaisesti ja asentaisi johtoa, ellei pohjustusaika olisi tärkeä. Laatoittajalla on henkilökohtainen yhteys häneen ja hän liikkuu kuin hirmumyrsky aloittaen ja viimeistellen töitä. Jos hänellä on jokin asia, joka tarvitsee korjausta, niin se korjataan. Piste.
Ehkä olisi pitänyt kirjoittaa, että olen itse asentanut kaapelin.J Jontha sanoi:Ilman tietoa sanoisin, että tilanne on vakava. Sähköasentajani ei koskaan ilmestyisi niin lyhyellä varoitusajalla henkilökohtaisesti ja asentaisi kaapelia, ellei pohjustusajan tärkeydellä olisi merkitystä. Laatoittajalla on henkilökohtainen yhteys häneen ja hän kiertää kuin hirmumyrsky aloittamassa ja päättämässä töitä. Jos hänellä on asia, joka tarvitsee korjausta, se pitää korjata. Piste.
Tämä sähköasentajan hyväksynnällä, joka hoitaa muun työn täällä.
Huijaukseksi en sanoisi sitä..J Jontha sanoi:
Asennusohjeita on noudatettu. Silmukka testattiin ennen ja jälkeen asennuksen...
Kukaan ei näe, onko ammattilainen tehnyt sen vai ei.
Se ei ole sama asia kuin kysymys pohjamaalista..
Mikä on pointtisi?
Niin, että ehkä primellä ei ole merkitystä, jos kuitenkin paljastuu, että sähkötöitä on tehnyt maallikot.A amoreex sanoi:
Ja koskien primea, se on pidettävä noiden tuntien sisällä. Jos sitä ylitetään liikaa, on pakko tehdä uudelleen.
Kysymys primerista on käytännöllinen, jotta tiedetään, onko se merkittävästi huonompi vai menevätkö asiat silti hyvin.J Jontha sanoi:
Jotkut toimittajat näyttävät kirjoittavan 1–2 vuorokautta.
Ja se on vaikeaa, kun Byggmax minun tapauksessani on kirjoittanut "Tulisi tehdä yhden vuorokauden kuluessa", mikä ei oikeastaan ole pakko.