1 829 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Yksivaiheinen tiivistetty julkisivu OK?
Hei,
Voiko yksivaiheinen rappausjulkisivu olla kunnossa? Kysyn tätä, koska meillä on ollut muurausyritys, joka ehdotti juuri sitä (haluamme vaihtaa puisen päätykolmion rappaukseen). Kun kysyin siitä enemmän, hän puhui ja yritti piirrellä hiukan, mutta minulle se oli täyttä hepreaa. Haluaisin kuulla, mitä te sanotte? Onko alalla tapahtunut mitään? Ovatko tulleet uudet menetelmät/materiaalit? Kun googlaa yksivaiheinen julkisivu, se vaikuttaa vähintäänkin pelottavalta. En löydä myöskään mitään siitä, että näin vielä rakennettaisiin. Samanaikaisesti, tämä on erittäin arvostettu yritys, joka on jäsenenä Muuraukset ja rappausyritykset ry:ssä, työskentelee kulttuurirakennusten kanssa jne.
Voiko yksivaiheinen rappausjulkisivu olla kunnossa? Kysyn tätä, koska meillä on ollut muurausyritys, joka ehdotti juuri sitä (haluamme vaihtaa puisen päätykolmion rappaukseen). Kun kysyin siitä enemmän, hän puhui ja yritti piirrellä hiukan, mutta minulle se oli täyttä hepreaa. Haluaisin kuulla, mitä te sanotte? Onko alalla tapahtunut mitään? Ovatko tulleet uudet menetelmät/materiaalit? Kun googlaa yksivaiheinen julkisivu, se vaikuttaa vähintäänkin pelottavalta. En löydä myöskään mitään siitä, että näin vielä rakennettaisiin. Samanaikaisesti, tämä on erittäin arvostettu yritys, joka on jäsenenä Muuraukset ja rappausyritykset ry:ssä, työskentelee kulttuurirakennusten kanssa jne.
Puuseinään? Ei ole mitään hyväksyttäviä perusteluja varmistaa hyvää kosteusturvallisuutta.S skanfals sanoi:Hei,
Voiko yksivaiheinen tiivistysrapattu julkisivu olla ok? Syy kysymykseeni on, että meillä on ollut muurariyritys, joka on ehdottanut juuri tätä (haluamme siirtyä päätyhuipuista puusta rappaukseen). Kun kysyin asiasta lisää, hän puhui ja yritti piirtää vähän, mutta minulle se oli aivan hepreaa. Haluan kuulla, mitä te sanotte? Onko alalla tapahtunut jotain? Esim. tullut uusia menetelmiä/materiaaleja? Kun googlaa yksivaiheista tiivistysjulkisivua, tulee vähintäänkin pelottava olo. En myöskään voi löytää mitään siitä, että edelleen rakennettaisiin tällä tavalla. Samalla tämä on erittäin hyvämaineinen yritys, joka on jäsenenä muuraus- ja rappausyrityksissä, työskentelee kulttuurirakennusten kanssa jne.
Yksivaihetiivistys puulla on suuri ei-ei. Kysy keneltä tahansa välittäjältä. Se on riskirakenne, joka pudottaa talosi hintaa huomattavasti, vaikka onnistuisitkin rakentamaan sen ilman ongelmia.
Tee 2-vaihetiivistys esimerkiksi weberin ohjeen mukaan tai jätä se kokonaan tekemättä, on minun neuvoni.
Tee 2-vaihetiivistys esimerkiksi weberin ohjeen mukaan tai jätä se kokonaan tekemättä, on minun neuvoni.
On hyväksyttävää käyttää yksivaiheisesti tiivistettyjä paksurappausjulkisivuja. Weberillä on koko järjestelmä, joka käsittää kaiken kipsistä eristykseen ja rappaukseen. Ei pidä sekoittaa niitä niihin, joissa on ohutrappaus solumuovin päällä, mikä aiheutti suuria ongelmia.
Minun mielestäni solumuovia tulisi käyttää vain maan alla.
Minun mielestäni solumuovia tulisi käyttää vain maan alla.
Klikkaa tästä vastataksesi