2 063 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
yhdistelmäruuvi kipsilevy lastulevy
Kipsiruuvi tulee painaa pehmeästi kipsiin ilman, että paperi hajoaa, kun taas lastulevyrungon ruuvin tulee poistaa materiaalia ja upottaa reikä lastulevyyn. Näiden kahden ominaisuuden yhdistäminen täytyy olla vaikeaa.
Mietin myös, että käyttäisin vain kipsiruuvia, jotta minun ei tarvitsisi vuokrata useampia "ruuvipistooleja", molemmat kipsi ja lastulevyhän ovat periaatteessa samanlaisia ruuveja.
Joten sen pitäisi toimia vain kipsiruuvilla, ja se on vielä hieman halvempi.
Nicke
Joten sen pitäisi toimia vain kipsiruuvilla, ja se on vielä hieman halvempi.
Nicke
Kipsi- ja lastulevysruuvit eivät ole lainkaan periaatteessa samat. Ne ovat toistensa täydelliset vastakohdat.
Mutta sinun ei tarvitse vuokrata ruuvipistoolia jokaista ruuvityyppiä varten, jonka aiot kiertää sisään (itse asiassa sinun ei tarvitse vuokrata mitään ruuvipistoolia), on täysin mahdollista vaihtaa ruuvi tarpeen mukaan.
Jos sinulla olisi vain kourallinen ruuveja kutakin tyyppiä ja haluaisit säästää 75:- paketista ruuveja, niin OK, silloin se olisi toiminut. Mutta jos aiot kiinnittää niin paljon, että harkitset ruuvipistoolia, kyseessä on kuitenkin tuhansia ruuveja kutakin tyyppiä.
Mutta sinun ei tarvitse vuokrata ruuvipistoolia jokaista ruuvityyppiä varten, jonka aiot kiertää sisään (itse asiassa sinun ei tarvitse vuokrata mitään ruuvipistoolia), on täysin mahdollista vaihtaa ruuvi tarpeen mukaan.
Jos sinulla olisi vain kourallinen ruuveja kutakin tyyppiä ja haluaisit säästää 75:- paketista ruuveja, niin OK, silloin se olisi toiminut. Mutta jos aiot kiinnittää niin paljon, että harkitset ruuvipistoolia, kyseessä on kuitenkin tuhansia ruuveja kutakin tyyppiä.
Klikkaa tästä vastataksesi