Hei kaikille! Aion puhdistaa muutamia seiniä kellarissa ja olen etsinyt sopivaa tuotetta. Löysin tämän Weber dry renovation -tuotteen, joka täyttää vaatimukseni, paitsi että se vaikuttaa olevan tarkoitettu tiilelle?

Meidän kellari on rakennettu muuriblokeilla 40-60 -luvulla. Uskotteko, että tämä tuote toimisi? Tai onko teillä muita ehdotuksia, jotka eivät ole puhdasta kalkkirappausta.

Terveisin
 
Yleinen C-käyttö toimii hyvin?
 
C Chokladmonster sanoi:
Tavallinen C-bruk toimii kai?
Miten se kestää höyrynläpäisevyyttä ja saostumia?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.