Hei kaikki iloiset!

Etsin ovea nyt kun kylpyhuoneremontti on aivan nurkan takana ;D Olen nähnyt useita ovia joissa on pyöreä ikkuna, mutta nämä ovet ovat olleet täysin sileitä ja "kiinnitys" lasin ympärillä on ollut sileä. Etsin ovea, jossa on enemmän merellinen tunnelma. Eli yksi, jossa on "pultattu" kiinnitys tai laivan ikkuna jos niin haluaa. Tiedän, että Dooria oli/on yksi, mutta mitä se maksaa? Onko muita vinkkejä, mistä tällaisen oven saisi? Ovi tulee olla valkoinen.

Joku ??? ???

Kiire vai?
Ei, mutta hieman levoton ;)

Sinun pitää kai tehdä sellainen itse tämän avulla: [linkki]
Ei valitettavasti ollut mitään merellistä ulkonäköä :(

Hyvä linkki muuten

Gutte sanoi:
Hei kaikki iloiset!

Etsin ovea nyt kun kylpyhuoneremontti on jo nurkan takana ;D Olen nähnyt useita ovia, joissa on pyöreä ikkuna, mutta nämä ovet ovat olleet täysin sileitä ja "kiinnitys" lasin ympärillä on ollut sileä. Etsin ovea, jolla on enemmän merellinen tunne. Eli sellaista, jossa on "pultattu" kiinnitys tai laivaikkuna. Tiedän, että Dooria oli/on tällainen, mutta mitä se maksaa? Onko muita vinkkejä, mistä tällaisen oven voisi hankkia? Ovi pitäisi olla valkoinen.
Dooria:lla on yhä sellainen. Arviolta maksat siitä 3-4k SEK.

Jos haluat todella hienon oven, jossa on todellinen merellinen ulkonäkö, katso tietysti Bovallsin ovia, joissa on pyöreä ikkuna - he tekevät myös sisäovia. Varaudu kuitenkin siihen, että se maksaa vähintään tuplasti enemmän.

Gutte sanoi:
Eli sellainen, jossa on "pultattu" kiinnitys tai laivan ikkuna, jos niin halutaan.
8) Yksi vaihtoehto on katsoa laivapurkaamolta. Ja en tarkoita, että sinun pitäisi sukeltaa meren pohjaan. ;D

Muistan, että Tukholman seudulla on yksi. :-/

Muistelisin, että Tukholman alueella on yksi.
Minullakin on heikko muisto, että olen kuullut sen olevan olemassa. Heillä oli joku sivu, jossa näki hinnat jne. Täytyykin googlata vähän ;) Pitäisi pystyä tekemään ovi, jos saisi käsiinsä laivan ikkunan. Täytyy kokeilla :-/

Muuten, minulla on vanha gabondörr seisomassa. Uskoisitteko, että se toimii sellaisella? Karmin, joka siinä on tänä päivänä, on vanhat kunnon saranat. Voisi olla yrittämisen arvoista ???

8) EUREKA!! :D

e53.jpg

Kaiva esiin vähintään 800 kruunua huutokauppatoimistolle: http://www.andersantik.se niin se on sinun. ;)

Kiitos kaikista vastauksista ;D ;)

Totte_S
Osta sileä ovi pyöreällä ikkunalla, pyydä levyseppää leikkaamaan esimerkiksi 5 cm leveä pyöreä lista messinkilevystä, mitä paksumpi, sitä tyylikkäämpi. Kiinnitä kuparinmessinkimuttereilla.

Kokeile Bovallsin ovipajaa.
www.bovalls.se
Jos maistuu, se myös maksaa..... :o

Taitaapa tulla Dooria kuitenkin. On vähän halvempi kuin Bovalls ;) Ajatuksena on vaihtaa kaikki sisäovet samalla ja ostaminen Bovallsilta olisi melkein taloudellinen itsemurha :'( Ovet Doorialta ovat myös kalliita kuin huumeet, mutta erittäin tyylikkäitä ;)

Gutte sanoi:
Maistu maassa, niin maksaa..... :o

Taitaa kuitenkin tulla Dooria. On vähän halvempi kuin Bovalls ;) Ajatuksena on vaihtaa kaikki sisäovet kerralla ja ostaminen Bovallsista merkitsisi melkein taloudellista itsemurhaa :'( Doorian ovetkin ovat kalliita kuin huumeet, mutta erittäin tyylikkäitä ;)
Hehe joo se maksaa olla huipulla.. ;-)
Tiedän, että Bovallsilla on kalliita ovia, mutta ne ovat hyvin suunniteltuja ja käsintehtyjä, hyvä laatu...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.