Onko sähkörasia ulkopuolella?

useless useless sanoi:
Istuu eldosan ulkopuolella?
ei, se on ulkoseinässä.

Jschoenf87 Jschoenf87 sanoi:
joo, se ei ole optimaalinen, mutta sähköasentaja sanoi sen olevan ok, jos laatikon ympärille tiivistetään kunnolla. Mitä ei ilmeisesti tehty.
Luulen, että ymmärrät väärin, ongelma on ilma joustavissa putkissa, joka sitten viilenee ja voi kondensoitua ja sitten valua alas laatikkoon. Jos ulos voi aiheuttaa oikosulun.

Ilmankierron estäminen on mahdollista tiivistämällä putki toisesta päästä eristeellä tai vastaavalla, mutta tuntuu turhalta ratkaisulta, kun sen sijaan voi laittaa putket eristyksen lämpimälle puolelle ja välttää ongelman kokonaan.

ei, se on ulkoseinässä.
Joo, minä sekoittuin viimeisen kuvan kaikkiin muoveihin. Oletan, että seinässä ei ole muoveja molemmilla puolilla...

C Cerb sanoi:
Luulen että ymmärsit väärin, ongelma on joustosalpojen ilma, joka sitten kylmenee ja voi kondensoitua ja valua sitten rasian alas. Se voi aiheuttaa oikosulun.

On mahdollista estää ilman siirtyminen tiivistämällä putki toisesta päästä eristyksellä tai vastaavalla, mutta se tuntuu turhalta ratkaisulta, kun voi sen sijaan laittaa letkut lämpimälle puolelle eristystä ja välttää ongelma kokonaan.
ok! kun avaamme seinän, varmistan että putket tiivistetään

useless useless sanoi:
Kyllä, minä olin se, joka hämäsi viimeisen kuvan muovilla. Oletan, ettei muovia ole molemmilla puolilla seinää...
ei sisäpuolelle on höyrynsulkumuovi, sitten eristys ja tuulensuojakangas

ok! när vi öppnar väggen ska jag se till att det blir tätat i rören
Ei, laita ne sen sijaan eristeen lämpimälle puolelle.

ok! när vi öppnar väggen ska jag se till att det blir tätat i rören
Ei tarvitse avata seinää putkien tiivistämiseksi. Riittää kun avaa jakorasian.

• Tykkään
Jschoenf87
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.