4 443 lukukertaa ·
9 vastausta
4k lukukertaa
9 vastausta
Vuolukivi lattiaan
Hei!
Olen etsinyt valon ja lyhdyn kanssa ja joko minun lyhdyssäni ei ole tarpeeksi tehoa tai se on vaikeasti löydettävissä... Etsin nimittäin suurempaa määrää vuolukiveä. Olen soittanut useille kamiinavalmistajille ym., jotka eivät voi toimittaa tarvitsemaani määrää. Olen ajatellut testata vuolukiveä kylpyhuoneen lattiaan mm. Jos joku tietää, mistä voisin ostaa vuolukiveä suurempina erinä (mieluiten ohuita levyjä, ei siis 10 cm paksuja), niin kirjoittakaa se tänne. Se todella helpottaisi minua.
Terveisin Jonas
ps jos postasin väärin, niin voitte siirtää. Ajattelin rakennusmateriaalin olevan oikea paikka.
Olen etsinyt valon ja lyhdyn kanssa ja joko minun lyhdyssäni ei ole tarpeeksi tehoa tai se on vaikeasti löydettävissä... Etsin nimittäin suurempaa määrää vuolukiveä. Olen soittanut useille kamiinavalmistajille ym., jotka eivät voi toimittaa tarvitsemaani määrää. Olen ajatellut testata vuolukiveä kylpyhuoneen lattiaan mm. Jos joku tietää, mistä voisin ostaa vuolukiveä suurempina erinä (mieluiten ohuita levyjä, ei siis 10 cm paksuja), niin kirjoittakaa se tänne. Se todella helpottaisi minua.
Terveisin Jonas
ps jos postasin väärin, niin voitte siirtää. Ajattelin rakennusmateriaalin olevan oikea paikka.
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Miten on mennyt vuolukiven metsästyksessä? Minulla on tulevaisuudessa tarvetta vuolukivelle, mutta en myöskään löydä toimittajia.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Hei wjon,
vuolukivi on aika pehmeä (sitä voi "vuolla"). Joten se ei ehkä ole sopivin lattiaan.
Miksi olet niin kiinnostunut siitä?
Ehkä vähän ohi aiheen, mutta olen utelias
vuolukivi on aika pehmeä (sitä voi "vuolla"). Joten se ei ehkä ole sopivin lattiaan.
Miksi olet niin kiinnostunut siitä?
Ehkä vähän ohi aiheen, mutta olen utelias
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
wjon vaikuttaa haluavan käyttää sitä lattiaan. Itse remontoin leivintupaa ja haluan peittää leivinuunin pohjan muutamilla suuremmilla vuolukivilevyillä. Mutta kuten sanottu, vaikuttaa vaikealta saada?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
OK, olin vain utelias siitä, miksi wjon halusi niin kovasti sellaisen erikoisen lattiamateriaalin.Alko sanoi:
On selvää, että se voi olla tyylikäs,
(kunhan ei aseta vuolukivitakkaa sen päälle).
On mielenkiintoista, että joissakin tapauksissa todella metsästetään senttejä,
kuten lämmitysjärjestelmiä, ikkunoita, you name it,
ja toisissa tapauksissa ollaan käytännössä sokeita kustannuksille.
Miksi se on näin?
Onko se itse koettu ainutlaatuisuuden status?
Ostin Tulikivi vuolukivilaatat saunaani Spiscenteriltä Örebrossa. He voivat varmasti tilata laattoja sinulle, http://www.spiscenter.se
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Kävin Lakkapäässä (entinen K-rauta) ja näin Tulikivin vuolukivilaatat näyttelyssä. Siellä oli melko monta vaihtoehtoa valittavana. Myyjiä ei kuitenkaan ollut saatavilla, joten en saanut hintaa. Onko täällä ketään, joka osaisi arvioida peukalo- ja etusormi-menetelmällä, mitä nämä laatat maksavat per m²? Puhummeko 500 kr vai 3000 kr per m²?
Klikkaa tästä vastataksesi