1 943 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Voitko rakentaa tämän penkin minulle?
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 931 viestiä
Ongelma on varmaankin löytää kaksi hyvää kiveä ja hieno puukappale, josta rakentaa...
Muuten se on kyllä tehtävissä yksinkertaisilla työkaluilla...
Muuten se on kyllä tehtävissä yksinkertaisilla työkaluilla...
Tuntuu kuin päivätyö työtuntien puolesta. Se vaikea osa on tietysti saavuttaa tyydyttävä estetiikka. Pieni ero kiinnittää kaksituumainen neljä kahteen lecablokkiin verrattuna siihen, mitä hän teki elokuvassa. Mutta filosofisesti vastaava.
Joten luultavasti 8 tuntia työtä, 32 tuntia eri suunnittelu-/materiaaliehdotusten pallottelua.
650 kr/h + materiaalit + rahti = Budjettihinta 6500 - 26000 kr + 800 kr + rahti = Välillä 10300 - 29800 kr
Niiden materiaalien perusteella, joita minulla on käytettävissä.
Joten luultavasti 8 tuntia työtä, 32 tuntia eri suunnittelu-/materiaaliehdotusten pallottelua.
650 kr/h + materiaalit + rahti = Budjettihinta 6500 - 26000 kr + 800 kr + rahti = Välillä 10300 - 29800 kr
Niiden materiaalien perusteella, joita minulla on käytettävissä.
Voiko nähdä aikaisempia töitä?Grylf sanoi:
Tuntuu kuin kokonaistyö työaikojen osalta. Haastavaa on tietysti onnistua saavuttamaan tyydyttävä estetiikka. Pieni ero siinä, kun kiinnitetään kaksi tuumaa neljä kahteen lecablockiin verrattuna siihen, mitä hän teki elokuvassa. Mutta filosofisesti vastaavaa.
Joten luultavasti 8 tuntia työtä 32 tuntia erilaisten suunnittelu-/materiaaliehdotusten kanssa pallottelemista edestakaisin.
650 € tunnissa + materiaalit + rahti = Budjetti hinta 6500 - 26000 € + 800 € + rahti = Välillä 10300 - 29800 €
Niiden materiaalien perusteella, joita minulla on saatavilla.
Klikkaa tästä vastataksesi