Voitko rakentaa tämän penkin minulle korvausta vastaan?

• Tykkään
Alfredo
  • Laddar…
K
Kenelle kysymys on esitetty ja mikä on budjettisi?

• Tykkään
Cheesen
  • Laddar…
K kniv sanoi:
Kenelle kysymys on esitetty ja mikä on budjettisi?
Kysymys on esitetty henkilölle, joka voi rakentaa sen minulle.

Materiaali + tuntipalkka?

Ongelma on varmaankin löytää kaksi hyvää kiveä ja hieno puukappale, josta rakentaa...

Muuten se on kyllä tehtävissä yksinkertaisilla työkaluilla...

K
M Mikael_Swe sanoi:
Kysymys on suunnattu henkilölle, joka voi rakentaa sen minulle.

Materiaali + tuntipalkkio?
Se on täysin mahdollista tavalliselle tekijälle. Luulen, että penkki on liian kallis, jos ammattilainen tekee sen.

K
Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Ongelma on varmaan löytää kaksi hyvää kiveä ja kaunis puukappale rakentamiseen..

Muutenhan se on tehtävissä yksinkertaisilla työkaluilla...
Materiaalia ei ole lainkaan vaikea löytää, ongelmana on että siitä tulee melko kallis, jos palkkaa jonkun "vain" tekemään penkin.

Tuntuu kuin päivätyö työtuntien puolesta. Se vaikea osa on tietysti saavuttaa tyydyttävä estetiikka. Pieni ero kiinnittää kaksituumainen neljä kahteen lecablokkiin verrattuna siihen, mitä hän teki elokuvassa. Mutta filosofisesti vastaava.

Joten luultavasti 8 tuntia työtä, 32 tuntia eri suunnittelu-/materiaaliehdotusten pallottelua.

650 kr/h + materiaalit + rahti = Budjettihinta 6500 - 26000 kr + 800 kr + rahti = Välillä 10300 - 29800 kr

Niiden materiaalien perusteella, joita minulla on käytettävissä.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Grylf Grylf sanoi:
Tuntuu kuin kokonaistyö työaikojen osalta. Haastavaa on tietysti onnistua saavuttamaan tyydyttävä estetiikka. Pieni ero siinä, kun kiinnitetään kaksi tuumaa neljä kahteen lecablockiin verrattuna siihen, mitä hän teki elokuvassa. Mutta filosofisesti vastaavaa.

Joten luultavasti 8 tuntia työtä 32 tuntia erilaisten suunnittelu-/materiaaliehdotusten kanssa pallottelemista edestakaisin.

650 € tunnissa + materiaalit + rahti = Budjetti hinta 6500 - 26000 € + 800 € + rahti = Välillä 10300 - 29800 €

Niiden materiaalien perusteella, joita minulla on saatavilla.
Voiko nähdä aikaisempia töitä?

klosp11
Ajattelen Anders Ölundia, nykyisin kuninkaallinen hovleverantör 😊 jos todella haluat jotain erityistä

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.