Hei kaikki rakentajat.

Ajattelin remontoida makuuhuonemökin ja nyt ihmettelen, voinko koolata kuten kuvissa. Tuleeko vastaan muita käytännön ongelmia, joita olisin voinut välttää koolaamalla toisin?

Olen ajatellut asettaa katonpalkin päätyseiniin sen sijaan, että koolaisin koko matkan ylös.

Ensin lattia eristyksellä ja alapohja, sitten naulaan rakenteet yhteen.
Puinen kehikko, jossa kaksi pystysuoraa seinää ja lattia, joka koostuu lattiapalkeista. Rakennusprojekti luonnosvaiheessa.

Sitten pystyttää seinät ja suoristaa ne.
Skeema puuskehikosta sovelluksessa, jossa on vaakasuoria ja pystysuoria tukipuita.

Sitten koolata 45x45 ja käyttää kulmarehellä kiinnitystä ja saada tuulensuojalevy siistiksi.
Luonnos puurungosta, jossa on vaakasuorat ja pystysuorat 45x45 koolaukset oviseinärakenteen osana, mukana kulmapuuta tukemassa.

Kaikki parannusehdotukset otetaan lämpimästi vastaan!
 
Se näyttää hyvältä minun silmiini.

Miten olet ajatellut kiinnittää lattian ulkosivuille/ulkoseinää vasten lattianiskojen suuntaisesti?
 
Hei ja kiitos kommenteista. Olin ajatellut, että en kiinnitä ensimmäistä lattiasädettä cc60:een vaan käytän cc20:ta.
Luuletko, että se voisi toimia?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.