Ajattelin remontoida makuuhuonemökin ja nyt ihmettelen, voinko koolata kuten kuvissa. Tuleeko vastaan muita käytännön ongelmia, joita olisin voinut välttää koolaamalla toisin?
Olen ajatellut asettaa katonpalkin päätyseiniin sen sijaan, että koolaisin koko matkan ylös.
Ensin lattia eristyksellä ja alapohja, sitten naulaan rakenteet yhteen.
Sitten pystyttää seinät ja suoristaa ne.
Sitten koolata 45x45 ja käyttää kulmarehellä kiinnitystä ja saada tuulensuojalevy siistiksi.
Kaikki parannusehdotukset otetaan lämpimästi vastaan!