Hei!

Olen kunnostamassa lattiaa asunnossa. Olen poistanut laminaattilattian ja sen alla olleen muovimaton. Nyt jäljellä on vain aluslattia, jonka aion korjata. Itse purkamisen aikana en ajatellut paljoa asbestin mahdollista esiintymistä, koska yhdistyksen kunnossapitosuunnitelmassa sanottiin, että se on todennäköisesti puhdistettu 80-luvulla. Silloin tehtiin suuria remontteja, mm. julkisivun rappaus, katon uusiminen, uudet parvekkeet, uudet ikkunat ja parvekkeen ovet, putki- ja sähkölinjojen vaihto, uusi ilmanvaihtojärjestelmä. Kunnossapitosuunnitelmassa lukee myös, että jos sitä on vielä jäljellä, se on putkikäyristä, saumamassoista jne.
Tulin ajatelleeksi eristystä, jonka huomasin patterien putkissa, ja että vähän betonia on irronnut yhestä lämmitysputkesta ja pohdin voiko tämä sisältää asbestia. Mitä mieltä olette? Liitän kuvan.

Kiitos etukäteen!
Murtunutta betonia ja puulattia lähellä putkea; mahdollinen asbestin huolenaihe lämmitysputkien lähellä.
Putki ja mahdollinen eriste vuotavat lattian läpi; osittaista vauriota ja rapautumista näkyvissä.
 
L
Voi olla alla, näyttää maalatulta jollekin kuten tehtiin ennen, kaasukangas alustan päällä,
Ota yhteyttä hallitukseen
 
BirgitS
Hei ja tervetuloa foorumiin!

Ei voi nähdä valokuvasta, sisältääkö jokin asbestia, joten joko yhdistyksellä on tieto tai sinun on toimitettava näyte analysoitavaksi.
 
Kiitos vastauksista! Se jatkuu luultavasti jollakin tavalla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.