Hei!

Minulla on noin 15 kg prisol-putkia jäljellä.

Kannattaako yrittää myydä ne, olen kuullut, että kuparista voi saada aika hyvän hinnan.

Pitääkö minun siinä tapauksessa poistaa eristys?
Olen myös kiitollinen vinkeistä, kenelle voin myydä kuparia Etelä-Tukholmassa.
 
Ålrajd, kiitos.

Katsotaan jaksanko kuoria :-)

// Marta
 
Eikö olisi parempi myydä ne juuri prisol-putkina? Nehän varmasti saavuttavat korkeamman hinnan kuin kuparijäte.
 
Hmmmm joo, niinpä....
En oikeastaan ajatellut sitä

Ehkä laittaisin pienen ilmoituksen blocketiin, vaikuttaa sinänsä helpommalta.

// Marta
 
Tee niin. Voit aina laittaa ilmoituksen tännekin, "säljes" -osioon.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.