B Bläcktudan sanoi:
Kuten olet piirtänyt, en usko paljoa siihen, silloin sinulla on 1,5 m palkki, joka puuttuu tietyltä kannatuskohdalta. On taipumisriski.

Onko mahdollista, että nämä palkit toimivat myös kattotuolin alaosan käsivarsina? Siinä tapauksessa sinun tulisi ottaa huomioon vetovoima. Yleensä silloin asennetaan makuusalasääntö alaosaan, jos se katkaistaan.
Kuten sanoit, kyseessä on alaosa kattotuolista 120 cm kattotuolien välillä. Pitäisikö siis asentaa makuusalasääntö seuraavaan kattotuoliin tämän vahvistamiseksi? Toisella puolella on palkki kattotuolien välillä. Oletan, että minun on jatkettava uudella säännöllä tämän jälkeen seuraavaan kattotuoliin?

• Rakennustyömaa, jossa näkyy avonainen katto, eristystä ja puisia kattotuoleja sekä piirrettyjä viivoja osoittamassa rakenteita.
BirgitS
Et voi vain yhdistää kattotuoleja jne., vaan sinun on luultavasti myös vahvistettava siellä, missä kuorma nyt kasvaa. Suosittelen, että palkkaat rakennussuunnittelijan, mikä helpottaa myös rakennusilmoitukseen tarvittavan aineiston toimittamista kunnalle.

• Tykkään
kashieda ja 1 muu
  • Laddar…
BirgitS BirgitS sanoi:
Et voi vain yhdistää kattotuolit jne., vaan sinun täytyy myös vahvistaa siellä, missä kuormitus nyt lisääntyy. Suosittelen, että palkkaat rakennesuunnittelijan, mikä myös helpottaa rakennusilmoituksen pohjamateriaalin toimittamista kunnalle.
Yes, ajattelen samoin. Olen ottanut yhteyttä yhteen, mutta halusin ensin tarkistaa tilanteen täällä :)

Attitudeswe
F Falkmal sanoi:
Yes, ajattelen samaa. Olen ottanut yhteyttä yhteen, mutta halusin tarkistaa tilanteen vähän ensin täällä :)
Tältä meidän portaat näyttävät Kodikas valkoinen puinen portaikko, joka johtaa alakertaan valaistuna iltavalaistuksessa. Seinillä on kukkakuvioista tapettia.

Attitudeswe Attitudeswe sanoi:
Tältä meidän portaamme näyttää[kuva]
Kiitos, mutta minulla ei ole samaa mahdollisuutta rakentaa samanlaista portaita. Omat portaalini ovat vain 2,83m pitkiä ennen kuin kantava seinä tulee vastaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.