Tältä näyttää eteiseni. Olen ottamassa esiin tiiliseinää. Ongelma on, että he ovat kaivertaneet vanhan putken seinään noin 15 cm reunasta, mikä pilaa paljon. Minun täytyy saada uusi valokatkaisijani suunnilleen samaan paikkaan kuin vanha. Olen miettinyt, pitäisikö "rakentaa umpeen" ura kipsilevyllä tai vastaavalla (ylhäältä alas tietenkin), mutta kysymys on kuinka siistiä se tulee olemaan?

Onko kenelläkään ehdotuksia, miten minun pitäisi tehdä? Vaihtoehtoisesti voi poistaa kaikki vanhat tiilet ja muurata uudet, mutta tietysti voi odottaa tiettyä sävyerotusta tiilelle (40-luvun talo).

Vanhan talon eteisen puoliksi paljastettu tiiliseinä, jossa näytettävänä vanha piilotettu putki 15 cm päässä reunasta. Seinärakennus kesken.

Tyresö
Sinun tulee poistaa jäljellä oleva rappaus seinästä ja kirkaslakat tiiliseinä, jotta pöly sitoutuu. Anna hiotun uran olla - se on patinaa - ja kirkaslakaton tiiliseinä korostaa talon historiaa, ja juuri se tekee vanhassa talossa asumisesta mielekästä.

Sinun tulee yksinkertaisesti korostaa talon vanhaa ilmettä!

Jos poistat muutamia lattiamattoja, löydät varmasti upean vankan puulattian, jonka joku 70-luvulla pilasi linoleummatolla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.