16 830 lukukertaa ·
20 vastausta
17k lukukertaa
20 vastausta
Vinkkejä kellarin sisäseinien tasoittamiseen käytettävän laastin/massan valintaan kaivataan.
Koska seinässä on jo ennestään sementtiä (kalkki myös?) ja hiekkaa. Siksi on erittäin sopivaa käyttää samaa myös seuraavalla kerralla. Lisäksi se on täysin diffuusion avoin.
Sitten se on myös ympäristö- ja terveysperusteinen. Kovetteet voivat sisältää myrkyllisiä fenoleja ja amiineja. Muovipohjaiset kiinnitysaineet sisältävät aina myrkyllisiä biosideja. Tensidit, pehmittimet ja sakeutusaineet..
En kirjoita täällä kyseenalaistaakseni päätöstäni käyttää sementtipohjaista. Halusin vain apua sopivan tuotteen tunnistamiseen
Sitten se on myös ympäristö- ja terveysperusteinen. Kovetteet voivat sisältää myrkyllisiä fenoleja ja amiineja. Muovipohjaiset kiinnitysaineet sisältävät aina myrkyllisiä biosideja. Tensidit, pehmittimet ja sakeutusaineet..
En kirjoita täällä kyseenalaistaakseni päätöstäni käyttää sementtipohjaista. Halusin vain apua sopivan tuotteen tunnistamiseen
Jones69: Useimmat täällä kirjoittavat sekä antavat että vastaanottavat tietoa. Tämä ei ole tietosanakirja, vaan foorumi. Voit aina odottaa, että sinua kyseenalaistetaan. Se kuuluu asiaan.
Pelko fenoleista ja amiineista ei luultavasti ole kovin perusteltu. Polymeerejä käytetään yleensä massa tehtailla niiden reologisten ominaisuuksien muokkaamiseen, ei kovettamiseen. Amiineja, kuten diamiineja, käytetään epoksimateriaaleissa yhdessä epoksidien kanssa. Näiden aineiden kanssa tulee olla varovainen. Jos ne kovettuvat oikeissa olosuhteissa, tuloksena oleva materiaali on melko harmitonta. Fenoleja käytetään yleensä kovettuvissa fenoli-formaldehydihartsissa, ja siinä tapauksessa erityisesti formaldehydin kanssa tulee olla varovainen.
Olen ehkä uusi moderaattori täällä, mutta minulla on pitkä kokemus foorumista ja vielä pidempi kokemus materiaalien insinöörinä. Voit odottaa, että sinua kyseenalaistetaan.
Pelko fenoleista ja amiineista ei luultavasti ole kovin perusteltu. Polymeerejä käytetään yleensä massa tehtailla niiden reologisten ominaisuuksien muokkaamiseen, ei kovettamiseen. Amiineja, kuten diamiineja, käytetään epoksimateriaaleissa yhdessä epoksidien kanssa. Näiden aineiden kanssa tulee olla varovainen. Jos ne kovettuvat oikeissa olosuhteissa, tuloksena oleva materiaali on melko harmitonta. Fenoleja käytetään yleensä kovettuvissa fenoli-formaldehydihartsissa, ja siinä tapauksessa erityisesti formaldehydin kanssa tulee olla varovainen.
Olen ehkä uusi moderaattori täällä, mutta minulla on pitkä kokemus foorumista ja vielä pidempi kokemus materiaalien insinöörinä. Voit odottaa, että sinua kyseenalaistetaan.
Huomaan, että tämä ketju on vanha, mutta olemme nyt tarkalleen samassa tilanteessa kuin sinä. Mitä tuotetta lopulta käytitte? Jos muistat 😉J Jones69 sanoi:Mielestäni se, joka oli täällä toisen asian vuoksi, analysoi ja antoi hyviä selityksiä, joihin luotan täysin. En kysynyt tuotteista, mitä kadun. Tiedän, mikä firma, mutta en muista henkilön nimeä ja ajattelin antaa foorumille mahdollisuuden auttaa minua.
Kuitenkin mielestäni voimme pysyä aiheessa ja olen kiitollinen ehdotuksista, jotka auttavat minua löytämään juuri sitä, mitä etsin kysymykseni perusteella.
Kiitos Jörgen. Aion ottaa yhteyttä Ardexiin ja katsoa, onko heillä etsimääni.
Klikkaa tästä vastataksesi