http://expressen.se/index.jsp?a=184517

Tässä on vähän tietoa ostoksista Puolassa.
Monet näyttävät olevan kiinnostuneita siitä :)

Itse olen menossa sinne sunnuntaina! Toivottavasti löydän jotain!

Betina
Norppan.
Palaa mielellään hintojen kanssa siitä, mitä löydät, onnea matkaan.

Hei!

Nyt olemme palanneet kotiin Puolasta!

Emme kuitenkaan ostaneet kaikkea, mitä olimme ajatelleet ostaa. Ostimme kulmakylpyamme tarvikkeineen.....

Tarjolla oli paljon paljon laattoja, mutta ei sellaisia, joita halusimme. Etsimme tummanharmaata klinkkeriä kylpyhuoneeseen ja vaaleaa, tyylikästä laattaa seinille. Kun emme löytäneet lattiaa, ajattelimme, että on parempi odottaa, kunnes löytää molemmat.

Paikat, joissa vierailimme, olivat
*Leroy Merlin - hyvä valikoima laattoja, edullinen. Täältä ostimme kylpyammeemme 742 zlotylla.
*Auchan - suunnilleen kuin Ekohallen niille, jotka tietävät, mikä se on. Iso kauppa, jossa kaikkea mahdollista, mukaan lukien ruokaa ja vaatteita. Ei laattaa, mitä pystyimme löytämään....
*Praktiker - Suunnilleen sama kuin Leroy Merlin. Täällä oli edullisia liesituulettimia, mutta ei sellaista, jonka olisimme halunneet. Paljon kylpyhuonekalusteita.
*OBI - Mielestämme tyylikkäin valikoima klinkkereitä ja laattoja. Myös tyylikkäimmät kylpyhuonekalusteet mielestämme. Paras kauppa niistä, joissa vierailimme.

Etsimme kuivauskaappia muutamassa kaupassa, joita en muista nimeltä, mutta missään ei ollut!?!?

Hintatasoltaan liikkeet olivat suunnilleen samat. Minulla on piiiiitkä hintalista, jonka voin lisätä ainakin osittain, jos joku on kiinnostunut tarkemmista hinnoista. Koskee Leroy Merlinia.

Mielellään !!

Betina
Kyllä, mielellämme. Me haluamme nähdä :)

Anteeksi, että hinnaston saaminen viivästyy, mutta se on lainassa ja odotan, että saan sen takaisin... :-/

Yritän kiirehtiä hieman, lupaan.... :-/

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.