3 604 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Viimeisin "Kiroileva rakentaja" miten he tekivät?
Katsoin juuri viimeisimmän jakson Arga Snickarenista, jossa kellarilattia puuttui ja ensimmäisellä käynnillä lattia koostui vedestä/savesta. Kun kaikki käsityöläiset sitten saapuivat paikalle, lattia oli kunnossa, miten he oikein tekivät sen?
Jäsen
· Stockholms
· 1 555 viestiä
Puuseppä puhui alussa makadamin täyttämisestä.
Oletan, että he täyttivät siihen asti, että se on hieman vedenpinnan yläpuolella, mahdollisesti eristivät hieman ja valasivat sitten laatan. Mitä näin, heitettiin päälle neulahuopamatto, joten ehkä eristämiselle ei ollut tilaa ja kokolattiamatto oli hätäratkaisu, jotta varpaat eivät paleltuisi.
Oletan, että he täyttivät siihen asti, että se on hieman vedenpinnan yläpuolella, mahdollisesti eristivät hieman ja valasivat sitten laatan. Mitä näin, heitettiin päälle neulahuopamatto, joten ehkä eristämiselle ei ollut tilaa ja kokolattiamatto oli hätäratkaisu, jotta varpaat eivät paleltuisi.
Kun nyt tuo jakso on puheenaiheena. Mietin, miten Arge Snickarenin kosteuskokemus on. He aloittivat runkotöillä, eristämisellä ja päättivät työt OSB:llä ja kipsillä. Eikö tuo ole klassinen homeongelmarakenne kellarissa? Varsinkin kun vaikuttaa olevan erittäin korkea vedenpaine.
Fredrik
Sent from my ST17i using Byggahus
Fredrik
Sent from my ST17i using Byggahus
En tunne koskaan, että nuo ohjelmat käsittelevät todella mielenkiintoisia ratkaisuja. Onhan se nyt aika tylsää katsella, kun he tasoittavat ja maalaavat 10 minuuttia jokaisessa jaksossa. Pahinta on varmaan Martin Timell, joka yleensä seisoo ja käyttää porakonetta 5 minuuttia jokaisessa jaksossa...
Kellarissa taas on vähän toiset edellytykset, jos sen pitää pitää huonelämpötila koko ajan...
Kellarissa taas on vähän toiset edellytykset, jos sen pitää pitää huonelämpötila koko ajan...
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Samaa mieltä, GERA!!!
Ja minäkin mietin mitä ihmettä tapahtui lattialle, koska se oli jotain, mistä hän teki ison numeron alussa (nauroi, työnsi rautakangen, kaivoi lapiolla, vitsaili uima-altaasta jne jne) sitten EI YHTÄÄN SANA siitä, mitä tapahtui, kuka korjasi sen ja MITEN he tekivät. Olin vakuuttunut, että olin missannut muutaman minuutin ja nauhoitin uusinnan myös, mutta ei, siitä ei mainittu mitään.
Mielestäni ArgaSinckaren on jostain syystä huonontunut viime kausina. Se ei ole "mielenkiintoista". En tiedä, onko kyse siitä, että on vain kyllästynyt siihen vai tuottavatko he ohjelmia eri tavalla. Eniten minua ärsyttää tämä täysin turha 10 sekunnin klippi mainosten jälkeen, joka on nimeltään "STRAX". Se ei täytä mitään tarkoitusta, onko se vain siinä ärsyttääkseen? Lisäksi ohjelma on myös pirstottu useilla lyhyillä 2-3 minuutin mainoskatkoilla, mikä ei paranna katsomiskokemusta.
En tiedä, tuliko se ilmi, mutta siellä oli kai 3 lasta, mutta vain kaksi heistä sai uudet huoneet, mihin se kolmas menee nukkumaan? Tavallisesti kaikki nukkuivat olohuoneessa? Jotain, mitä sekä minä että vaimoni pohdimme... Aiemmin on aina ollut täysi keskittyminen siihen, että kaikilla lapsilla olisi oma huone, ja siitä on syntynyt isoja konflikteja (pahinta oli varmaan jakso tyypistä, joka rakensi maailman suurimman autotallin, hänellä oli 3 miljoonan kruunun vene satamassa mutta ei sitten ollut varaa rakentaa lasten huoneita loppuun...).
/S
Mielestäni ArgaSinckaren on jostain syystä huonontunut viime kausina. Se ei ole "mielenkiintoista". En tiedä, onko kyse siitä, että on vain kyllästynyt siihen vai tuottavatko he ohjelmia eri tavalla. Eniten minua ärsyttää tämä täysin turha 10 sekunnin klippi mainosten jälkeen, joka on nimeltään "STRAX". Se ei täytä mitään tarkoitusta, onko se vain siinä ärsyttääkseen? Lisäksi ohjelma on myös pirstottu useilla lyhyillä 2-3 minuutin mainoskatkoilla, mikä ei paranna katsomiskokemusta.
En tiedä, tuliko se ilmi, mutta siellä oli kai 3 lasta, mutta vain kaksi heistä sai uudet huoneet, mihin se kolmas menee nukkumaan? Tavallisesti kaikki nukkuivat olohuoneessa? Jotain, mitä sekä minä että vaimoni pohdimme... Aiemmin on aina ollut täysi keskittyminen siihen, että kaikilla lapsilla olisi oma huone, ja siitä on syntynyt isoja konflikteja (pahinta oli varmaan jakso tyypistä, joka rakensi maailman suurimman autotallin, hänellä oli 3 miljoonan kruunun vene satamassa mutta ei sitten ollut varaa rakentaa lasten huoneita loppuun...).
/S
Näinkö oikein tämän päivän jaksossa. Laittoivatko he kiinnikkeen suoraan kipsilevyyn? Mietin, mitä BKR/GVK sanoo siitä?
Kun katson mainostelevisiota, sinä olet tuote ja mainostaja on asiakas. Siksi he ovat tulleet niin taitaviksi keittämään soppaa vaikka mistä aineksista. Tarkoituksena on pitää sinut mainosten edessä mahdollisimman halvalla.steve5432 sanoi:Mielestäni ArgaSnickaren on jostain syystä muuttunut huonommaksi viime kausina. Se ei ole enää "mielenkiintoista". En tiedä, onko siihen vain kyllästynyt vai tuottaako he ohjelmat eri tavalla. Kaikkein eniten minua ärsyttää tämä täysin turha 10 sekunnin jäleklippu, joka nimeltään "STRAX". Se ei palvele mitään tarkoitusta, onko se vain siellä, jotta ihmiset ärsyyntyisivät? Sitten se, että ohjelma on myös hakkiloitu useilla lyhyemmillä 2-3 minuutin mainostauoilla, ei paranna katselukokemusta.
Klikkaa tästä vastataksesi