10 785 lukukertaa ·
5 vastausta
11k lukukertaa
5 vastausta
Viilu - missä?
Tarvitsen päätylevyjä uuteen keittiööni. Valitettavasti keittiövalmistaja on lopettanut juuri niiden päätylevyjen valmistamisen, joita halusimme. Siksi etsin nyt viilulevyjä tai ehkä mittatilausviilua. Olemme kiinnostuneita Tiikistä, Eukalyptuksesta tai vastaavasta.
Onko kenelläkään tietoa mistä niitä voisi löytää? Sen täytyy olla viilua myös sivulla.
Onko kenelläkään tietoa mistä niitä voisi löytää? Sen täytyy olla viilua myös sivulla.
Tyylikkäintä on tilata ohuet sivukappaleet puusepänverstaalta, jolloin ne saadaan myös reunalistoitettuna ja valmiiksi lakattuna. Jos kaapit ovat purettavissa, voit myös teettää uudet kaappien sivut haluamillesi paikoille puusta. Mutta voit varmasti myös ostaa viilua puusepänverstaalta.
Aion laittaa peitelevyt kaappien yläpuolelle keittiössä nyt ja pohdin, mikä materiaali olisi sopivin?
Jokin sanoo minulle, että valkoiseksi maalattu unitskiva voisi toimia aika hyvin? Minulla on muuten valkoinen keittiö.
Mutta miten nämä kiinnitetään hyvin? Eräs ajatus, joka minulla on, että kiinnitän rakennuskulmat kaappien päälle ja sitten maalaan vähän magneettimaalia peitelevyn taustapuolelle. Silloin niiden pitäisi olla aika helppoja purkaa, jos niitä tarvitsee?
Kertokaa, mitä ajattelette ja pidätte!
Terveisin, Micke
Jokin sanoo minulle, että valkoiseksi maalattu unitskiva voisi toimia aika hyvin? Minulla on muuten valkoinen keittiö.
Mutta miten nämä kiinnitetään hyvin? Eräs ajatus, joka minulla on, että kiinnitän rakennuskulmat kaappien päälle ja sitten maalaan vähän magneettimaalia peitelevyn taustapuolelle. Silloin niiden pitäisi olla aika helppoja purkaa, jos niitä tarvitsee?
Kertokaa, mitä ajattelette ja pidätte!
Terveisin, Micke
Peitesivu ruuvataan kaapin sisältä, erittäin yksinkertaista.Mieron sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi