Tämä kipsilevy tulee asentaa uuteen kylpyhuoneeseemme. Se on kuitenkin imenyt vettä, joka on vuotanut rikkinäisen muovin läpi. Onko siitä mitään vaaraa? Voiko firma käyttää kipsilevyä silti, vai pitäisikö minun pyytää heitä hankkimaan uutta kipsiä?
Nyt se on tapahtunut taas. Oltuamme poissa 4 päivää pääsiäispyhien aikana oli yrityksen asettama pressu puhaltanut pois ja kipsilevy oli jälleen suojaamatta palatessamme kotiin. Ylin levyssä oli vesijälkiä koko paljastetun reunan pituudelta.