Hei
Olen naulaamassa ulkoverhousta laajennukseeni. Ongelma on, että kun olin valmis yhdellä puolella, tajusin, että naulat saattavat olla hieman liian pitkiä.
Käytin kolmen tuuman nauloja paneeliin, joka on 22mm, koolausrimaan, joka on 28x70, ala-alla 9mm-GU.
Onko väliä sillä, että naula on mennyt läpi kipsilevyn?