Hei!
Olen parhaillaan kipsaamassa uudelleen tilaa, josta tulee vaatehuone, yhden seinistä on osa talon savupiippua.
Yksinkertaisuuden vuoksi haluaisin laittaa sinne kipsilevyn, jotta se olisi samanlainen kuin vaatehuoneen muissa osissa. Kysymykseni on: onko ok kiinnittää kipsilevy suoraan savupiippuun vai onko parempi tehdä kehikko metalliprofiileista ja sitten kiinnittää kipsi?