Hei!
Olen parhaillaan kipsaamassa uudelleen tilaa, josta tulee vaatehuone, yhden seinistä on osa talon savupiippua.

Yksinkertaisuuden vuoksi haluaisin laittaa sinne kipsilevyn, jotta se olisi samanlainen kuin vaatehuoneen muissa osissa. Kysymykseni on: onko ok kiinnittää kipsilevy suoraan savupiippuun vai onko parempi tehdä kehikko metalliprofiileista ja sitten kiinnittää kipsi?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.