29 968 lukukertaa ·
12 vastausta
30k lukukertaa
12 vastausta
verhoile sisäovet
Onko kyseessä viilu, jota etsit? Ohut puukerros, joka liimataan paikalleen. Saatavilla on myös itsekiinnittyvää muovia puukuviolla tai ilman 
Joku osaa varmasti vinkata, mistä voit ostaa, mutta helpottaa, jos tietää, missä kaupungissa haluat asioida.
Joku osaa varmasti vinkata, mistä voit ostaa, mutta helpottaa, jos tietää, missä kaupungissa haluat asioida.
Ok. Aidot viilut ovat puuta. Muovi on muovi.
Mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Pitäisikö sen näyttää puulta? Kysymys kuuluu, onko olemassa muovia, jossa on puukuviointi, joka on niin leveä kuin ovet ovat. Saumasta voi olla vaikea tehdä siisti.
Henkilökohtaisesti en usko muovikalvoon, se mitä olen nähnyt on kaukaa katsottuna siistiä, mutta melko herkkää.
Olen myös nähnyt esimerkiksi COOP:ssa ratkaisun, jossa koko oven sivu liimataan oven päälle, esimerkiksi siten, että saadaan "peilit", eli pari muoviprofilointiruutua.
Onko kyseessä jotain sellaista, mitä haluatte?
Miksi teette jotain oville, ja millaista lopputulosta haluatte? Jos niiden on vain tarkoitus näyttää paremmalta, olisin maalannut ne. Joko itse tai vienyt ne yritykseen, joka maaliruiskuttaa.
Henkilökohtaisesti en usko muovikalvoon, se mitä olen nähnyt on kaukaa katsottuna siistiä, mutta melko herkkää.
Olen myös nähnyt esimerkiksi COOP:ssa ratkaisun, jossa koko oven sivu liimataan oven päälle, esimerkiksi siten, että saadaan "peilit", eli pari muoviprofilointiruutua.
Onko kyseessä jotain sellaista, mitä haluatte?
Miksi teette jotain oville, ja millaista lopputulosta haluatte? Jos niiden on vain tarkoitus näyttää paremmalta, olisin maalannut ne. Joko itse tai vienyt ne yritykseen, joka maaliruiskuttaa.
OK sitten, niin. Faija osti vuokra-asuntoonsa COOPista. Näyttää yllättävän hyvältä. Suuret arkit, jotka ovat itsekiinnittyviä, sitten tulee "vaikea" osuus leikata se, mikä ulkonee reunojen yli, TERÄVÄLLÄ veitsellä. Se on siinä... COOP kuten sanottu on ollut.
Kustannus?
Katsoin myös näitä coop:ssa. Minusta ne olivat hieman kalliita (muistaakseni ne olivat 200-250:- per sivu, kun katsoin), kun ottaa huomioon, että uuden peileillä varustetun puuoven voi saada noin 550 kr.JLT sanoi:
Mielestäni se oli myös hieman kallis. Luultavasti käytämme rolleria ovissamme.
Osta vähän tyylikkäitä listoja ja jiirisahaa vähän.
Nakkaa (liimaa) ne kiinni ja maalaa.
Paljon halvempaa kuin ostaa valmiita "dörrblad"
JA voit saada minkä tahansa peilin haluat kokeilemalla
listoja.
Ehkä erilaisia eri puolella ovea?
Nakkaa (liimaa) ne kiinni ja maalaa.
Paljon halvempaa kuin ostaa valmiita "dörrblad"
JA voit saada minkä tahansa peilin haluat kokeilemalla
listoja.
Ehkä erilaisia eri puolella ovea?
Klikkaa tästä vastataksesi