1 047 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Veranta IE30 kysymys
Suunnitteilla rakentaa terassi, ja rakennuslupahakemus on jätetty. Olen saanut tietää, että rakennuslupahakemusta täytyy täydentää ”Brand-PM”:lla ja teknisellä kuvauksella. Onko kenelläkään kokemusta näistä asioista?
Jos olen ymmärtänyt Boverketin sivulta oikein, IE30:sta pitäisi soveltaa, jos laajennus on lähempänä kuin 4 metriä.
Lyhyellä sivulla terassi on 4,4 metrin päässä naapurin varastosta, ja terassi koostuu Willabin turvaeristyslasista (4 mm turvaenergiaruutu + 9 mm argonkaasu + 4 mm turvalasi). Kokemuksia paloturvallisuusluokasta?
//Janne
Jos olen ymmärtänyt Boverketin sivulta oikein, IE30:sta pitäisi soveltaa, jos laajennus on lähempänä kuin 4 metriä.
Lyhyellä sivulla terassi on 4,4 metrin päässä naapurin varastosta, ja terassi koostuu Willabin turvaeristyslasista (4 mm turvaenergiaruutu + 9 mm argonkaasu + 4 mm turvalasi). Kokemuksia paloturvallisuusluokasta?
//Janne
Haluan päivittää, että saimme lopulta rakennusluvan ilman suurempia ongelmia.
Ei tarvinnut tehdä muutoksia alkuperäiseen piirustukseen.
Sen, mitä lisäsin alun perin omalla päätökselläni, oli 2 kerrosta kipsiä sisäpuolelle yhdelle seinälle IE30:n saavuttamiseksi.
Ei tarvinnut tehdä muutoksia alkuperäiseen piirustukseen.
Sen, mitä lisäsin alun perin omalla päätökselläni, oli 2 kerrosta kipsiä sisäpuolelle yhdelle seinälle IE30:n saavuttamiseksi.
Klikkaa tästä vastataksesi