En omista myöskään ruoppaajaa. >
...ja vaikka omistaisin sekä nosturin että ruoppaajan - miten saa pari kuutiota tammea mantereelle ja lähimmälle ostajalle....
No, jos onnistun kaivamaan esiin puunkappaleen, olen tyytyväinen. Kuljetuksen voivat lapset ja tulevat lapsenlapset huvittaa itsensä kanssa.