Joten helpottaakseni tilapäistä tilanpuutettani aion asentaa parvisängyn.

Minulla on kaksi vaihtoehtoa, joista oletan toisen toimivan, mutta olen utelias, mitä mieltä te olette, kestääkö toinen. Kaikki näkyy kuvissa. Aion kiinnittää 170x45mm kolmelle seinälle, joista 40cm 150cm seinästä roikkuu vapaasti. Pitäisi käyttää sekä teräskulmia tukena että L-liittää rimat. Minulla on kaakeliuuni, jonka ympärille aion rakentaa ja pidän noin 5cm uunin ulkopuolella, se on melko hyvin eristetty ja lämmitämme harvoin, joten ei ole vaaraa, paitsi että se on hieman tiellä. Lopulta pisin palkki 315cm tulee roikkumaan vapaana. Sänkyyn menee rimaksi sälekki sekä kipsi/ohut MDF "kattona", johon voin asentaa spotteja, asennan myös muutamia teräskulmia säleille. Kaikki seinät ovat tiiliä.

Pitäisi asentaa 140 sänky ja kuten näette, siellä on hieman ylimääräistä tilaa, jota voi käyttää yöpöytänä tai istumanurkkauksena. Joten mieluiten pitäisi kestää 3 henkilöä.

Ja vielä lopuksi, riittääkö 6x90 puuruuvit myös kiinnityksessä?

Kiitos etukäteen!

Kuvat eivät ole mitenkään mittakaavassa.

Rakennussuunnitelman pohjapiirros, jossa näkyy loftisängyn mitat. Sisältää mittaviivoja, uunin sijainnin ja seinät. Vaakahirret ja seinäpalkit merkitty.
Tietysti myös lyhyemmällä palalla on rima ensimmäisessä vaihtoehdossa
Pohjapiirros loftisängystä, jossa mitat ja sijainnit: kakluuni, ikkuna, lauta 170x45, välimatkat ja lattialaudat. Näkymä ei ole mittakaavassa.

Se kestää ilman ongelmia. Käytä spikvinkel-holkkeja kulmissa ja kiinnitä reglar träskruveilla. Käytä mielellään 45*70 läktin sijaan, joten voit myöhemmin asentaa spånskiva ja valfritt golv tämän päälle.

• Tykkään
Echo42
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.