Taloani on rakennettu 1964. Tänään aloitin purkamaan julkisivua vaihtoa varten, mutta 60cc:n sijaan näyttää olevan 120cc, mutta naularivi löytyy 40cc välein. Kuitenkin kantava rakenne paneelin takana näyttää olevan vain 120cc.

Oliko siihen aikaan asfaltilevyjä, joissa oli alumiini toisella puolella ja jotka oli sitten yhdistetty treetexiin 21x95 lankun kautta 40cm välein? Levyt näyttävät menevän koko matkan kattoon asti.

Minun täytyy asentaa uudet rimat ja tasata seinä suoraksi. Pitäisikö minun pingottaa muovi levyn päälle vai riittääkö se sellaisenaan? Saan noin 21mm ilmarakon vaakasuoran yksinkertaisen paneelin ja levyn väliin, paneeli maalataan Falu Vapen -punamultamaalilla.

M mattias1343 sanoi:
Taloani on rakennettu 1964. Tänään aloin purkaa julkisivua vaihtoa varten, mutta 60cc:n sijaan se näyttää olevan 120cc, mutta nauloja on 40cc välein. Näyttää kuitenkin siltä, että kantavuus on levyseinän takana vain 120cc,

oliko siihen aikaan asfaltilevyä, jossa on alumiinia toisella puolella ja joka oli sitten yhdistetty treetexillä 21x95 laudalla 40 cm välein? Levyt näyttävät ulottuvan koko katon korkeuteen.

Minun täytyy lisätä uudet rimat ja tasoittaa seinä, jotta se olisi suora. Pitäisikö minun kiinnittää muovi levyn päälle vai riittääkö se sellaisenaan? Saan noin 21 mm ilmanrakoa vaakasuoran yksinkertaisen ponttipaneelin ja levyn väliin, paneeli maalataan falu vapen -punamultamaalilla.
Sinun ei missään tapauksessa pitäisi laittaa mitään muovia siihen ulkopuolelle. Mahdollisesti tuulensuojakangas, joka on diffuusion avoin.

• Tykkään
mattias1343
  • Laddar…
Jotta voisin seurata ajatteluasi, sinun on oltava tarkempi sekä kuvauksessa (mikä on vaakasuorassa ja mikä kohtisuorassa) että sisältyvien komponenttien mitoissa. Muista, että kyseessä oli tuumamitat. Mietinkin, oliko asfaboard olemassa vuonna 1964? En muista sitä lainkaan. Joka tapauksessa tarvitsen paremman kuvauksen. Älä missään tapauksessa laita muovia seinän ulkopuolelle. Ilmarako paneelin takana ei ole haitaksi, mutta se ei ole välttämätön, kun käytät keittomaalia.

J justusandersson sanoi:
Jotta voisit seurata järkeilyäsi, sinun täytyy olla tarkempi sekä kuvauksessa (mikä on vaakasuorassa ja mikä pystysuorassa) että sisäänmenokomponenttien mitoissa. Muista, että tuumat olivat käytössä. Mietin, oliko asfaboardia olemassa vuonna 1964? Siitä minulla ei ole mitään muistikuvaa. Joka tapauksessa minulle tarvitaan parempi kuvaus. Sinun ei ehdottomasti pitäisi olla muovia seinän ulkopuolella. Ilmarako paneelin takana ei ole haitaksi, mutta se ei ole välttämätöntä, kun käytät keittomaalia.
Aion asentaa vaakapaneelin.

mutta mietin, onko 120cm leveää asfaltboard-levymoduulia ollut olemassa, jossa on 3 kpl 21x95 välissä ja sisimpänä treetex-levy. Ota 120cm leveä asfaltboard, asenna siihen 3 kpl 21x95 lankkua pystysuoraan 40cc:n välein, sitten treetex-levy ja naulaa tämä yhteen ja asenna pystysuuntaan. Tämä näyttää olevan paneelin alla.

Ei, en ole koskaan kuullut sellaisista valmiista moduuleista. Mutta se voi kyllä olla tyyppitalorakenne.

J justusandersson sanoi:
Ei, sellaisia valmiita moduuleja en ole koskaan kuullut. Mutta se voi olla tyyppitalorakenne.
Ok, se oli omistaja, joka rakensi talon itse, voi olla oma idea, hankaloittaa minulle, kun en tiedä missä säännöt ovat. Aion asentaa uudet koolaukset 80cc ja asettaa koolaukset niihin 21x95 lankkuun, jotka ovat levyjen välissä. En halua purkaa koko seinää ja aloittaa alusta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.