Ajattelin korjata niitä vaihtamatta levyjä. Ajattelin pohjustaa ne, sitten puhdistaa ne laastiliimaa käyttäen ja lopuksi maalata hengittävällä maalilla. Täysin typerää vai? :confused:
 
Selvittäisin kyllä, minkä tyyppisiä träfiberskivor sinulla on. Esimerkiksi Tretex. Miksi aiot puhdistaa niitä kakelfixillä etkä tavallisella tasoitteella?
 
Mitä haluat tehdä? Korjata seinät mutta välttää revimästä alas noita ihania kuituseiniä? Jos niin, minulla on sama ongelma, ne pölisevät ihanasti kun revit ne alas, joten aion hankkia kuormalavan remonttikipsiä (6mm) ja peittää kaikki seinät.
 
ajattelin käyttää kaakeli/klinkkerilaastia paremman tartunnan ja pienemmän halkeilun saavuttamiseksi. (en tavoittele sileitä seiniä vaan rapattua pintaa). en halua asentaa levyjä ensin, koska vanhat kauniit listat tuskin voidaan irrottaa ilman rikkoutumista. mietin lähinnä, voiko vanhojen levyjen kanssa tapahtua jokin ikävä reaktio. (tyyliin 60-luku tai jotain)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.