Hei!

Olen purkamassa kellarissa talossamme, joka on rakennettu -69.
Taloa on aikoinaan lämmitetty öljypannulla, ja mitä oletan olevan savupiippu, teräsputki tyyliin spiro(?) on rakennettu syvennykseen.
Aloitin lyömällä reiän syvennykseen ja mielestäni näen hienoja kuituja työntymässä ulos kipsilevystä, kipsilevyn takana lukee gipsonit wallboard ja aloin heti miettiä eterniittiä. Ajattelin lähettää analyysiin, mutta tietääkö joku jotain tästä materiaalista?

Kiitos etukäteen :)
 
M Marrr1 sanoi:
Hei!

Olen purkamassa kellarissa talossamme, joka on rakennettu vuonna -69.
Talon lämmitysjärjestelmänä oli aiemmin öljypoltin, ja luullakseni savupiippu, teräsputki, kuin spiror(?) on rakennettu syvennykseen.
Aloitin hakkaamalla reiän syvennykseen ja näin kauniita kuituja, jotka työntyvät esiin kipsilevystä, ja levyn taakse on kirjoitettu gipsonit wallboard. Aloin heti miettiä eterniittiä. Ajattelin lähettää analyysiin, mutta tietääkö joku tästä materiaalista jotain?

Kiitos etukäteen :)
 
  • Kipsilevyseinään on tullut reikä ja seinämateriaalia roikkuu murtuneena reunoista. Taustalla näkyy tummempi tila.
  • Sormet pitelevät pientä valkoista materiaalia, joka näyttää olevan kipsilevyn pala, tumman taustan edessä.
BirgitS
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.